Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kör brantare än vad du normalt kör i pisten. Det går offtast lite långsammare i lössnö så var inte rädd för att
åka brant. Tänk på lavinfaran dock! Annars gäller det mest att ha lite bakåtvikt o hitta en schyst balans. Jag
brukar säga att allt löser sig med lite extra fart...
Sen hjälper det ju också ifall du skaffar ett par feta lagg eller en rejält tilltagen bräda. /micke