Okej.. BRÄDFIFFEL! vilken?

feelinho

Ny medlem
God dag!
Info:
Yo, jag är 1,95 cm lång och väger ~80 kg. Har 46 i skostorlek och har blont hår!
Nybörjare slash okej inom brädåkning. Allroundbräda sökes :) Vill åka mest puder men också park och pist. Åker väl några veckor om året. Billigare desto bättre men men, smakar det så kostar det :).
Alltså, jag är en lång blond storfotad jävel som söker en bräda ! Snälla kom med tips, men om det endast handlar om att ni försöker sälja ngn begagnad bräda till mig och säger att den skulle passa mig perfekt, kan ni skita it! Behöver verkligen goda expertråd! Tackar

skriver ganska kortfattat nu för att jag brutit lillfingret på högerhand, har gips så orkar inte skriva massa onödigt tjaffs! hope you get the picture

mm youre telling me, sprungit runt hela jävla sthlm efter lite hjälp.. helt omöjligt! Kommer inte orka ställa mig på mina völkl karma i år igen :P

min gamla var extremt kort, kommer inte ihåg exakt. bröt den förrförra vintern. snackade med en vän på wesc, proffsåkare, han trodde inte jag behövde längre än 1,65 . blir bara jobbigt antydde han

Det är burton så det tror ja :P sen eftersom det är lite av en nybörjar bräda så är den nog ganska mjuk som man vill ha till sånt =)

va tvungen o kolla upp det där med mjukheten så du inte blir besviken :P

hitta detta under beskrivning på brädan "which features an extra soft flex and relaxed ride-ability" :D

hmm.. okej , skit samma :D jag är överlycklig tack vare att brädan blir så bra :D btw mätte nyss mina feets :P 28cm så, kommer jag tippa i tårna? annars kan man väl skaffa en bräda och lägga under så man kommer högre upp va?

Hmmm...

Jag rekommenderar dig verkligen INTE att köpa en Burton Bullet, tristare bräda får man leta efter...

Lib Tech låter fint, kan rekomendera GNU också, samma koncern.

Jag har en till salu om du är intresserad... ;)

Ha de!

:o.. ja, jag har ingen erfarenhet av den men tyckte det verkade stämma in på han.

och det verkade inte som nån hade lust o hjälpa stackarn =(

Lam och lam...det kan nog diskuteras, en bra bräda är en bra bräda.

Jag har provåkt Bullet och det är en trist, slö sak med lite respons och pop, alldeles för sladdrig.

Trust Mervin Mfg!

Tillbaka
Topp