Omogen attityd

somebody

Medlem
Omogen attityd
Tycker det är väldigt dåligt och omget att komma med komentarer som "släng brädan åk lagg" "snowblades är för dom som inte kan åka" osv.

Dom innlägen är väldigt onödiga och bidrar till en sämmre stämning på forumet. Märks väldigt väl vilka som är "kids" och bara snackar skit. Visst jag är väll också "kids" eftersom jag är 15 år men jag skriver inga så onödiga inlägg som dom jag nämde här ovan.

Visst det är väll inte bara vi yngre som skriver så antar jag men om nån på 20 år skriver t.ex. "dumpa brädan åk lagg" . Då bör dom verkligen tänka över sitt beteend ni är för fan vuxna uppför er som de då!

Omogen attityd
Ja det finns allt för många snorisar och andra puckon här.
Många som bara kör jibbing på skidor för att det är häftigt och sitter och skrövlar här på freeride. Jag skulle vilja se hur många av dem som verkligen skulle duga någonting till på fjället...

Troligne bara mycket snack och liten verkstad.

Ut och åk istället för att snacka skit med er. :)

Omogen attityd
btw kan till lägga att känner just DU dej träffad av det här är de dags för seriös skärpning!. Nej det här var inte menat till nordgren. Forumet är soft försök att håll kvar det så inte att de blir nått fjortis forum där man klankar ner på dom som int åker twintip eller nått annat speciellt.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp