Omröstning

johanfred

Ny medlem
Omröstning
Tjenare!

Såg precis att det finns en ny omröstning här på freeride om vilka som gör de bästa filmerna.
Jag måste säga att jag blev ganska besviken när jag såg alternativen eftersom att vinnaren är given för mig, nämligen Level 1.

Det kanske bara är för att jag inte har något bättre för mig som jag skapar denna tråd men jag tycker faktiskt att Level 1 borde finnas med som en värdig konkurrent. De har uppenbarligen gjort bra filmer, inte enbart enligt mig, men Turbo blev framröstad till årets bästa film och Realtime är ju så bra att man nästan dör.

Jaja nu ska jag inte gnälla här utan jag vill bara veta vad ni tycker? Är Level 1 bra?

/J

Omröstning
Haha. Men jo, Level1 är nog dom bästa just nu, specielt med tanke på att dom har sjuka park/street delar medan dom är dom ända som enligt mig gör riktigt sköna puder delar!
MSP har ju väldigt hög kvallitet på åkare och film/redigering men jag tycker inte deras är lika nytänkande.

Vet inte om det var meningen att diskutera vilka som är bra/dåliga men där har ni iaf vad jag tycker!:=)

Senast ändrad:
Omröstning
vet inte riktigt, men har hört att dom där bmp(?!?!?!) gör helt sjuka filmer :S:S:S:S

nejdå! lecvel1 LÄTT!! kan se dom 10 ggr om utan att tröttna! De har bäst musik, skönast redigering och steezigast åkare!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp