h*vete vilken bokstav döljer stjärnan?OlaMelin sa:JA-HA
om du nu säger att det är en onödig tråd, varför i h*vete postar du då den?
offtopic delen?brorkanin sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!
soft som fan asså! nu kan man softa hela fredagen och åka skidor (nästan) hela lördagen i stället för att dö på bussen!!
admin om du vill så får du gärna flytta tråden till off topic delen tack !:D tänkte mig inte för
peace out!
tja, hör den inte hemma där tycker ni?Deespin sa:offtopic delen?brorkanin sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!
soft som fan asså! nu kan man softa hela fredagen och åka skidor (nästan) hela lördagen i stället för att dö på bussen!!
admin om du vill så får du gärna flytta tråden till off topic delen tack !:D tänkte mig inte för
peace out!
det finns väl ingen offtopic del?brorkanin sa:tja, hör den inte hemma där tycker ni?Deespin sa:offtopic delen?brorkanin sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!
peace out!![]()
både och, lite ironi men kanske borde den hamnat i almänt delenDeespin sa:det finns väl ingen offtopic del?brorkanin sa:tja, hör den inte hemma där tycker ni?Deespin sa:offtopic delen?![]()
eller är det jag som är så dum att jag inte fattar ironin?![]()
alwaysCrash sa:Deespin du är dum men jag tror inte att de va ironi,,![]()
nej då du hade delvis rätt och nu är tråden flyttad! yeah!Deespin sa:alwaysCrash sa:Deespin du är dum men jag tror inte att de va ironi,,![]()
nu blev jag ledsen, måste söka upp lunarstorm
De finns ingen offtopic del men däremot en offtopic tråd!Deespin sa:det finns väl ingen offtopic del?brorkanin sa:tja, hör den inte hemma där tycker ni?Deespin sa:offtopic delen?![]()
eller är det jag som är så dum att jag inte fattar ironin?![]()
värför klickar du på tråden och skriver i den så att den uppdateras när det är en onödig tråd. Jag anser att det framgår ganska tydligt att det är en onödig tråd med tanke på rubriken som syns på startsidan.OlaMelin sa:JA-HA
BigAir sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!
Deespin sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!
alwaysCrash sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!
Cr0y_HimselF sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!
brorkanin sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!
Det är inte alltid lätt att vara bäst och alltid komma med dom klyftigaste kommentarerna men kan ni inte för i helvete försöka komma på nått eget nån gång ialfall? Ååååååh, jag blir så jäkla leds. Och ja, min OT-Tråd är perfekt för era bråk angående lunarstorm och onödiga trådar..Tuben2k sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!
jag tyckte i alla fall att det var lite kul...:DBigAir sa:BigAir sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!Deespin sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!alwaysCrash sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!Cr0y_HimselF sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!brorkanin sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!Det är inte alltid lätt att vara bäst och alltid komma med dom klyftigaste kommentarerna men kan ni inte för i helvete försöka komma på nått eget nån gång ialfall? Ååååååh, jag blir så jäkla leds. Och ja, min OT-Tråd är perfekt för era bråk angående lunarstorm och onödiga trådar..Tuben2k sa:Visst, onödig tråd men det lät jävligt soft.
Grattis!
SnAcKaR^ dY sHiT oM lUnAjJsTåJjM?BigAir sa:Det är inte alltid lätt att vara bäst och alltid komma med dom klyftigaste kommentarerna men kan ni inte för i helvete försöka komma på nått eget nån gång ialfall? Ååååååh, jag blir så jäkla leds. Och ja, min OT-Tråd är perfekt för era bråk angående lunarstorm och onödiga trådar..
Ewasx sa:värför klickar du på tråden och skriver i den så att den uppdateras när det är en onödig tråd. Jag anser att det framgår ganska tydligt att det är en onödig tråd med tanke på rubriken som syns på startsidan.OlaMelin sa:JA-HA
Så varför i h*vete skriver du i den då?