crazygangxtamtf
Ny medlem
Orka läs igenom tidigare inlägg!
När någon startar en ny tråd, i vilket forum som helst, så finns det alltid folk som verkar älska att upprepa tidigare inlägg i samma tråd. Detta leder till onödigt många sidor och det gör att jag oftast avfärdar tråden. Det är väldigt synd, för om man skulle sila bort alla upprepningsinlägg så skulle det säkert finnas något värt att läsa kvar.
Om de verkligen vill upprepa vad någon annan redan har skrivit så finns det ju numera en citat-funktion. Men jag tror oftast att det handlar om ren lathet, de orkar helt enkelt inte läsa igenom inläggen under rubriken.
Så min fråga är; Finns det någonting jag/vi kan göra för att motverka detta, förutom att föregå med gott exempel (redan provat)?
Om de verkligen vill upprepa vad någon annan redan har skrivit så finns det ju numera en citat-funktion. Men jag tror oftast att det handlar om ren lathet, de orkar helt enkelt inte läsa igenom inläggen under rubriken.
Så min fråga är; Finns det någonting jag/vi kan göra för att motverka detta, förutom att föregå med gott exempel (redan provat)?