oskönaste tricket

oskönaste tricket
haha sw 7 och sen landa å nollen så att skidorna löses ut och sen göra en halv bakåt volt för att sedan landa med bröstet på skidorna som fick utlösning.....

redan gjort:P

oskönaste tricket
iceaak sa:
haha sw 7 och sen landa å nollen så att skidorna löses ut och sen göra en halv bakåt volt för att sedan landa med bröstet på skidorna som fick utlösning.....

Låter mer som en krasch än ett trick?
I såna fall skulle de va värre att typ landa på nacken så att man bryter huvudet åt sidan så de slår av armen så att armen far in i röven och fistar en själv och sen så att armen kommer ut ur munnen.
De skulle jag då tycka va värre, ..fast va vet jag?

Annars de oskönaste & fulaste tricket skulle nog vara enligt mig en d-spin 720 med reverse uglygrab,
Fast de beror ju ändå på hur man gör de, men om inte annat är de kanske jävligt svårt, så då är nog risken ganska stor att det blir jävligt fult!

oskönaste tricket
oskönaste tricket
1080 på blades, haha... Väldigt roligt däremot.
För blades ingår i kategorin 'skidor' va? Ingen sa ju hur långa skidorna måste va :D

oskönaste tricket
felix sa:
TwinTip4Ev3r sa:
emildysholm sa:
oooovaaaashoooottttt
magnusericsson sa:
landa på nollen är sådär asså. eller mja, till och med innan nollen, casea skiten ur hoppet är det oskönaste.
AlleFTW sa:
landa platt är för jävla äckligt.!
Men är ni på riktigt? Trodde ni seriöst det här var trick? Shiiit... :|
ja det gjorde vi, vadå då?
något fel på det?

oskönaste tricket
Ohmiie sa:
iceaak sa:

Låter mer som en krasch än ett trick?
I såna fall skulle de va värre att typ landa på nacken så att man bryter huvudet åt sidan så de slår av armen så att armen far in i röven och fistar en själv och sen så att armen kommer ut ur munnen.
De skulle jag då tycka va värre, ..fast va vet jag?

Annars de oskönaste & fulaste tricket skulle nog vara enligt mig en d-spin 720 med reverse uglygrab,
Fast de beror ju ändå på hur man gör de, men om inte annat är de kanske jävligt svårt, så då är nog risken ganska stor att det blir jävligt fult!
skulle säga att det var jävligt oskönt iaf haha

oskönaste tricket
magnusericsson sa:
felix sa:
TwinTip4Ev3r sa:
emildysholm sa:
oooovaaaashoooottttt
magnusericsson sa:
landa på nollen är sådär asså. eller mja, till och med innan nollen, casea skiten ur hoppet är det oskönaste.
AlleFTW sa:
landa platt är för jävla äckligt.!
något fel på det?
joo det är väl något fel med det? med tanke på att plattlanding inte är ett trick?
*random hoppar och plattar*
OoH! Helvete! Såg du platten han gjorde!? fan vad kliiiiin!

oskönaste tricket
Dirty-T sa:
magnusericsson sa:
felix sa:
TwinTip4Ev3r sa:
emildysholm sa:
oooovaaaashoooottttt
magnusericsson sa:

något fel på det?
joo det är väl något fel med det? med tanke på att plattlanding inte är ett trick?
man får inte lära sig innebörden av ordet ironi först i tvåan på gymnasiet, eller hur är det?

oskönaste tricket
magnusericsson sa:
Dirty-T sa:
magnusericsson sa:
något fel på det?
man får inte lära sig innebörden av ordet ironi först i tvåan på gymnasiet, eller hur är det?
Aa! på ironi B nu har vi bara lärt oss lite grunder och att hitta ironi!

oskönaste tricket
Dirty-T sa:
magnusericsson sa:
Dirty-T sa:
Aa! på ironi B nu har vi bara lärt oss lite grunder och att hitta ironi!
du har inte varit med på lektionerna? och vad fan är ironi B för ämne?! ^^

Tillbaka
Topp