Otroligt kul...

Otroligt kul...
.. att se att Mr Glisseur (Tobias L, numera i toppen av tidningen Åka Skidor) sågar denna fantastiska blaska sönder och samman för några år sedan!
Verkar som om trenden har vänt Tobias eller???

Antingen har tidningen blivit avsevärt mycket bättre, eller så har Tobias fått en position som han egentligen velat ha hela tiden! Enklare att sparka på dem som ligger....

Jättekul!

/K

Otroligt kul...
haha, nej jag tycker faktiskt att det är kul, sjukt komiskt gjort av han :S
det är väl pengarna som lockar antagligen ;) han sågade väl tidningen som en ren försvarsmekanism...

Senast ändrad:
Otroligt kul...
Precis vad jag tror också!
En skibum osm sågar den tidning ha egentligen älskar. Sedan får han jobb på denna tidning och plötsligt blir den fantastisk!

Komiskt, och lite patetiskt!

Härligt att vi hamnade på samma våglängd Theo!

Jibba på!!

/K

Otroligt kul...
Karl_Martensson sa:
En skibum osm sågar den tidning ha egentligen älskar. Sedan får han jobb på denna tidning och plötsligt blir den fantastisk!

visst, men sen när är det en fantastisk tidning? tycker personligen att den är skit tryckt på papper i alldeles för stor upplaga. :)

eller ja, ett enstaka nummer kan ju vara bra, men att prenumerera innebär ju att man bara blir matad med lista efter lista efter lista efter... ja, du fattar. de gillar listor.

Otroligt kul...
Lee-nus sa:
Karl_Martensson sa:

visst, men sen när är det en fantastisk tidning? tycker personligen att den är skit tryckt på papper i alldeles för stor upplaga. :)

eller ja, ett enstaka nummer kan ju vara bra, men att prenumerera innebär ju att man bara blir matad med lista efter lista efter lista efter... ja, du fattar. de gillar listor.
ööh? Karl sa aldrig att han tyckte den var fantastisk....

Otroligt kul...
Precis! Tack Theo!

Samma reportage om och om igen om detta j*vla "Canadian Powder".
Ok Liljeroth och Leije. Vi fattar att ni får pengar för att göra det. Men det blir lite tjatigt med samma reklam varje år.
Åre behöver heller inte mer marknadsföring. Vi vet att det finns där och att ni tycker att det är det bästa stället på jorden, men det finns faktiskt mer att hämta..

Även kul med exakt SAMMA recensioner på skidor, material, kläder osv... VARJE år. I samma följd!
Jättekul!!

/K

Otroligt kul...
theoJ sa:
Lee-nus sa:
Karl_Martensson sa:

ööh? Karl sa aldrig att han tyckte den var fantastisk....
Karl_Martensson sa:
...sågar denna fantastiska blaska sönder och samman för några år sedan!
Sen kanske ni ska få till fakta först? Tobbe jobbade på ÅS när han som du uttryckte det, "sågade" tidningen. Bara för att man jobbar på en arbetsplats så betyder det inte att man kan påverka allt där.

Herr Karl Mårtensson kanske borde läsa forumreglerna innan han postar?

1.3 Ansvar och innehåll
Du är själv ansvarig för innehållet du skriver på Freeride. Texten får inte:

Innehålla hets mot folkgrupp.

Vara rasistisk.

Personangrepp

Otroligt kul...
Något som kan tas bort helt, eller göras om är helt klart "Sveriges skidguide".

Otroligt kul...
vänder lite på det, skulle snarare säga att alla svenska tidningar suger fruktansvärt och antar att det enbart är för att folk inte orkar läsa på andra språk som de fortfarande existerar. Men oavsett detta skulle jag glatt jobba på vissa av dem, testar hellre bilar/skidor/vin osv och får betalt för det än jobbar på många trista kontor...

Otroligt kul...
Karl, det kan ju vara så också att Glisseur själv kände att han kunde göra tidningen mer intressant när han fick erbjudandet och därför tog det? - men det får ju han isof säga, inget jag står för direkt för :P

Och Balanselius var ju spot on ang. att man tar väl jobbet om man får göra det man trivs med att få göra :)

Tillbaka
Topp