ICEman Ny medlem 2003-10-09 Override!!!!!! #1 Vad tyckte ni om filmen igår? En riktigt bra film ned mycket hjälmfilmning. Cool. Bra åkning. Har någon beställt/köpt den? Det är typiskt att när man kommer hem så börjar karusellflickan snurra på rummet!!!! Och hon ville inte sluta............. Fredde
Vad tyckte ni om filmen igår? En riktigt bra film ned mycket hjälmfilmning. Cool. Bra åkning. Har någon beställt/köpt den? Det är typiskt att när man kommer hem så börjar karusellflickan snurra på rummet!!!! Och hon ville inte sluta............. Fredde
Ewka Medlem 2003-10-09 Override!!!!!! #2 Override! Kombinationen storbild + öl i kroppen ger en härlig närvarokänsla i hjälmkamerascenerna. =) Hög klass på storbergsåkningen, lägre på jibbingen. Rätt prioriterat alltså. Väva in motorsport bland frihet i berg, njaa.
Override! Kombinationen storbild + öl i kroppen ger en härlig närvarokänsla i hjälmkamerascenerna. =) Hög klass på storbergsåkningen, lägre på jibbingen. Rätt prioriterat alltså. Väva in motorsport bland frihet i berg, njaa.
Dr_Snow Ny medlem 2003-10-09 Override!!!!!! #3 Mmm, jag tyckte den var ruskigt trevlig. Läs min kommentar under notisen om premiären, den är lite mer utförlig. För er latmaskar: http://www.freeride.nu/content/index.php?id=218
Mmm, jag tyckte den var ruskigt trevlig. Läs min kommentar under notisen om premiären, den är lite mer utförlig. För er latmaskar: http://www.freeride.nu/content/index.php?id=218