p3 el. p4

• Trådstartare Trådstartare supercarl
  • Start datum Start datum
S

supercarl

Guest
p3 el. p4
Jag vet inte om jag ska vara ekonomisk och köpa förra säsongens p3, eller följa hjärtat
och köpa kommande säsongs p4? eller rentutav en annan skida? frågorna hopar sig inför
skidköp...

Senast ändrad:
p3 el. p4
Vem ska då veta det har du tänkt, vill du att någon annan ska bestämma åt dig kanske?
Vad ska du ha skidorna till då, och vart ska du mest åka? Måtten är ju helt olika skidorna emellan, Scott P4 (134-108-128mm) och Scott P3 (118-82-108 mm).

p3 el. p4
jävla wiseass! Den egentliga frågan var p3 el. p4. Har du sett p4 live?

Senast ändrad:
p3 el. p4
du fortsätte ju vara lika korkad, hur ska nån kunna hjälpa dig välja när du inte skrivit vad du ska använda skidan till och vart längd vikt m.m

p3 el. p4
Exakt! P3 live är riktigt grymma. P1 och P2 känns rätt gamla och mossiga i jämförelse. P4 är det svårt att säga nåt om egentligen, de lokala variationerna är lite väl stora.

p3 el. p4
Wiseass, vad menar du då?
Vad är din fråga då, vill du bara att vi ska säga Scott P3 eller P4, utan att ta reda på vad du ska ha dem till, vart, hur du åker, väger osv.?
Nej, jag har inte sett Scott P4 live, men måtten talar ju sitt klarar språk, det är ingen skida för duvungar.

p3 el. p4
ja har ett par av båda, känns som dom kompletterar varann rätt bra... om du nu inte e för tung. p-fyrorna bär grymmt bra i puder, men dom e tyvärr lite väl mjuka när d blir lite uppkört. men å andra sidan e d ju puder man vill ha... själv väger ja ca 85 å har 191orna.
å nån snyggare skida lär du ju inte hitta... lycka till!

Tillbaka
Topp