PAP - House Sessions (club edit)

Lu-Crabber

Medlem
del 1

del 2
charles langar upp en fet onefoot royal to frontflip

del 3
hehe bar överkropp på kraschen i mitten

del 4
gucci langar eppilepsi på klubben!

del 5

Stonebridge - SOS (Ortega & Gold mix)
Eric Prydz - Proper Education
David Guetta - Youre Not Alone
DJ Antoine - This Time (Klaas mix)
Jamie T - If You Got The Money

gimmie komentarer

Senast ändrad:
Värt! Ei, vilken park äre som han charlie larson kör i, två välshapade hopp efter varan i andra (uppifrån räknat) redigeringen... kör ett gng sjor och testar nån nia tror ja..

Vilken park?

sjsysst rulle! grym åkning på sina ställen och mycket bra musik!

en grej som casanova redan nämt är att de va gaaalet jobbigt me alla blinkningar.. dom gör inte filmen bättre utan gör snarare så att man bara vill stänga av å gå å göra nått annat.. tänk på de till nästa gång :) annars så vettefan om jag kan hitta nått mera å klaga på.. :)

killen som va 2a i filmen körde sjuka sw cork 5or å cork 3 or.. älska stilen!

en grejj till!
varför inte lägga upp hela filmen på www.filefront.com ? jobbigt å sitta å kolla den i bitar. skulle va smuutare om man kunde tanka hem den å kolla flera gånger!

sjysst film iallfall!

ken-nie: ramundberget! sjukt skönt ställe, ingen sprutsnö, allt e naturligt. nu har de även införskaffat den där svingt långa (29m) boxen som man kan dela upp eller kinka var man vill, kommer att stå i parken, helt galet :p

jeppenator: filmen i full kvalla kommer snart för nedladdning. tyckte bara att det va schnajs att det bara e att trycka på play på en gång utan att ladda ner..

haha featuring var fel stavat. n00b.....

nej, fet film :D skönt med lite techno emellanåt

Alldeles för mycket blinkningar, jag vill se skön åkning, blinka kan jag göra med ögonen.

lite ledsen att mitt namn inte e med ja har ju viktigaste rollen i filmen

Tillbaka
Topp