Lu-Crabber
Medlem
PAP tzr numero uno uno
the coup feat. talib kweli - my favorite mutiny
klicka på more from this user om ni känner er lite småkåta, om ni inte känner er så kan ni klicka ändå (omg! madrhymes)
Senast ändrad:
kan klippa en till lite psy trance på 500 bpm om du vill..jeppenator sa:good shit!
lite seg trailer bara.. men åkningen höll hög klass
me like![]()
haha du fattar inte min point! tempot i trailern va bra.. skönt musikval!Ludde_c sa:kan klippa en till lite psy trance på 500 bpm om du vill..jeppenator sa:good shit!
me like![]()
amen kolla bara i 1-2 minuter då om det nu e jobbigt........................................................jeppenator sa:haha du fattar inte min point! tempot i trailern va bra.. skönt musikval!Ludde_c sa:kan klippa en till lite psy trance på 500 bpm om du vill..jeppenator sa:good shit!
me like![]()
grejjen va att om man gör en trailer 3.5 min lång blir de segt.. finns ioförsig inget "bestämt sätt en trailer ska vara på" men jag själv gillar trailers som ligger runt 1-2 min.. annars blir de jobbigt att titta på.
ta de lungt.. som filmare och redigerare måste man ju kunna ta lite konstruktiv kritig? många här på forumet flippar totalt om man säger att man kunde gjort videon lite bättre.. ta åt er och ta lära av sånt folk säger.Ludde_c sa:amen kolla bara i 1-2 minuter då om det nu e jobbigt........................................................jeppenator sa:haha du fattar inte min point! tempot i trailern va bra.. skönt musikval!Ludde_c sa:kan klippa en till lite psy trance på 500 bpm om du vill..
grejjen va att om man gör en trailer 3.5 min lång blir de segt.. finns ioförsig inget "bestämt sätt en trailer ska vara på" men jag själv gillar trailers som ligger runt 1-2 min.. annars blir de jobbigt att titta på.