PAP tzr numero uno uno

Lu-Crabber

Medlem
PAP tzr numero uno uno

the coup feat. talib kweli - my favorite mutiny

klicka på more from this user om ni känner er lite småkåta, om ni inte känner er så kan ni klicka ändå (omg! madrhymes)

Senast ändrad:
PAP tzr numero uno uno
Jag tyckte det var en riktig goo teaser åkningen höll också bra klass.

PAP tzr numero uno uno
men det vart fel. nytt rekord 15 inlägg 10 min. Jeppenator. . . suck ^^
den va väl fin men hack och musik. . . hehe bra

PAP tzr numero uno uno
Ludde_c sa:
jeppenator sa:
good shit!
lite seg trailer bara.. men åkningen höll hög klass

me like :)
kan klippa en till lite psy trance på 500 bpm om du vill..
haha du fattar inte min point! tempot i trailern va bra.. skönt musikval!

grejjen va att om man gör en trailer 3.5 min lång blir de segt.. finns ioförsig inget "bestämt sätt en trailer ska vara på" men jag själv gillar trailers som ligger runt 1-2 min.. annars blir de jobbigt att titta på.

PAP tzr numero uno uno
jeppenator sa:
Ludde_c sa:
jeppenator sa:
good shit!
lite seg trailer bara.. men åkningen höll hög klass

me like :)

grejjen va att om man gör en trailer 3.5 min lång blir de segt.. finns ioförsig inget "bestämt sätt en trailer ska vara på" men jag själv gillar trailers som ligger runt 1-2 min.. annars blir de jobbigt att titta på.
amen kolla bara i 1-2 minuter då om det nu e jobbigt........................................................

PAP tzr numero uno uno
Ludde_c sa:
jeppenator sa:
Ludde_c sa:

amen kolla bara i 1-2 minuter då om det nu e jobbigt........................................................
ta de lungt.. som filmare och redigerare måste man ju kunna ta lite konstruktiv kritig? många här på forumet flippar totalt om man säger att man kunde gjort videon lite bättre.. ta åt er och ta lära av sånt folk säger.

PAP tzr numero uno uno
jeppenator vet vad han säger, för rent teoretiskt sett så vet Jeppenator ALLT.
Men tekniskt sett så kan dom veta lika mycket båda två eftersom jag inte känner någon av dom,
men LOGISKT sett så BORDE ju jeppenator veta mer än Ludde_c

just playin' ;)

schyzzt film grabbar, lite seg bara :P:P

PAP tzr numero uno uno
tycker jeppenator har helt rätt. åkningen var ruskigt bra o clean. men trailerna blev lite seg, tycker man skulle kunna tagit bort en minut o fått det lite mer komprimerat vilket hade gett ett större sug efter o se filmen.

o sen så tycker jag nog att man måste kunna ta kritik om man lägger ut en film på freeride.

en hyfsad trailer redigeringsmässigt, men riktigt bra åkarmässigt!

PAP tzr numero uno uno
måste säga att jag känner ludde c

mukkar nån me han så mukkar han inte med mig.

öh

PAP tzr numero uno uno
Skön film, men tyckte också den var ganska seg, men de var mer för att låten inte passade in tycker jaag. Den är med i "think thank" så de kanske va därför...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp