park i norrland?

park i norrland?
GurraLund: har du varit dit och sett att den är uppbyggd?
Går även att läsa lite på nätet att den inte kommer byggas på samma sätt som förra året då konstruktören till förra årets park har börjat åka bräda själv igen och då itne har tid att bygga en park.. Ryktet är att det inte blir mkt till park i gällivare.. om det är sant eller inte vet jag inte, kanske någon gällivarebo kan upplysa oss andra om..

Kiruna har en park, 2 stora hopp, 2 små hopp och några rails..

park i norrland?
haha ALLA TRAKKA NER PÅ GURRA NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 hahahaha ;p nee gåjja men klart som fan att man kan anta ? de seru väll att han kan :o :P:P

park i norrland?
det blir antagligen ingen park i år. johan har börjat åka bräda igen och så har dundret fått nya ägare. om det nu mot förmodan blir en park blir det en mindre. och antalet trasiga ungar i thunderpark förra året talar nog inte direkt till fördel för en ny sån park. är nog lika bra...

park i norrland?
stadsparken i luleå är nice, och så finns det en rätt bra park i närheten av mig med massa gungor och grejer, den ligger också i luleå...

park i norrland?
hallå? är det ingen som ska skriva typ "försökte du vara rolig nu eller nått annat dumt till mig?"

park i norrland?
Deespin sa:
hallå? är det ingen som ska skriva typ "försökte du vara rolig nu eller nått annat dumt till mig?"
Du är så tråkig så att jag blir arg... =/

Vad förväntar du dig... tror du någon kommer berömma dig för ditt lite "crazy" skämt?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp