tobiasenlund
Ny medlem
park i norrland?
jag undrar om der finns någon bra park i norra norrland?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Thunderpark ? klart som fan att det finns!majs-e-bajs sa:int finns det nå park på dundret!
kolla innan du snackar thunderpark fanns förra året precis som Henrik säger så är det inte säkert att det blir nån men dom kommer säkert ha nått/några bigjumps!GurraLund sa:Thunderpark ? klart som fan att det finns!majs-e-bajs sa:int finns det nå park på dundret!
och? många var där då? man kan inte bara anta...GurraLund sa:okej ! antog att det skulle bli park eftersom det var en fet park förra året : D (vardärdå)
Kan kan man alltid :D, de är ba å göra de ;DKaILe sa:och? många var där då? man kan inte bara anta...GurraLund sa:okej ! antog att det skulle bli park eftersom det var en fet park förra året : D (vardärdå)
Du är så tråkig så att jag blir arg... =/Deespin sa:hallå? är det ingen som ska skriva typ "försökte du vara rolig nu eller nått annat dumt till mig?"
Tärnabys park är ok... inte mer.. finns bara 2 hopp pluss att de pistar aldrig landningarna eftersom de har fullt upp med att sätta upp käppar i ingemarbacken.pontan sa:tärnaby har en riktigt bra park. kolla in www.park.skidhemmet.nu