Park Setup, Check

• Trådstartare Trådstartare Gh
  • Start datum Start datum

Gh

Ny medlem
Park Setup, Check
Hello.

Har lite funderingar. Vad är det som ni åkare gillar att ha för linjer i parken? Ska det vara splittat så du bara har hopp i en linje och sedan rails i en eller ska det vara kombinerat så du kan växla mellan hopp och rails?
quarterpipes? transfers?. ge mig lite klarhet i det hela nu. skulle vilja ha en generell bild och inte bara svaret: "upp till var och en".

Helst lite konstruktivt så ni som åker får en bra upplevelse.

Park Setup, Check
Alltså, jag gillar inte att det är hopp och rails fram och tillbaka lixom. En bra grej skulle kunna vara att linen börjar med en rail, sedan en hoppdel, och därefter en raildel. Känns ganska najs.

Park Setup, Check
Säger lite som R-R att det skönaste som jag tycker är att det är t ex 3 rails i rad och sedan en hopp linje och sedan kanske någon rail i slutet.
men om man inte har tillgång till så stort område så tycker jag man har en hopp linje och en rail linje för sig.
men det ska vara ovavset storlek på område så ska dom svarta hoppa bara vara hopp för annars så kan man tappa fart!!
min åsikt.

Park Setup, Check
jag gillar precis samma sak som ni men det känns som att dom senaste 3-4 åren så har det blivit mer och mer uppdelat, rails för sig och hopp för sig. funderar på om det kanske är den utvecklingen som folk vill åt eller om det bara är för svårt att bygga en balanserad linje i dom flesta park backarna, hoppen blir större och railsen knepigare.

Park Setup, Check
Det är ju värdelöst när det är uppdelat. Blandade features ska det vara.

Park Setup, Check
Jag köttar nästan bara rails och tycker att det ska vara uppdelat.
Det går inte att få det något bra om man har blandade lines då farten blir helt konstig.
Några olika raillinjer och några hopp linjer är det ultimata enligt mig.

Tillbaka
Topp