Park updates

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
E

Ewasx

Guest
Park updates
Jag tycker, som många andra att freeride är en bra hemsida men den går att utveckla.

Går man in på newschoolers.com så kan man se park updates och olika team updates på hemsidan och de är oftast mycket roliga att läsa.

Så jag undrar om det går att fixa så att nordiska parker kan visa bilder och uppdateringar från det senaste som hänt i deras park.

De kan va att de nyligen fått snö, fått in nya rails eller om nån tävling har ägt rum där eller liknande.

Skriv gärna andra sätt som man också kan utveckla hemsidan!

FÖR ETT BÄTTRE FREERIDE!

typ så här http://www.newschoolers.com/web/content/parkupdates

Senast ändrad:
Park updates
Låter bra
När vi ändå berör ett ämnet FR så kan ja passa på å lägga in ett eget lite finsnickrat inlägg.

Freeride MÅSTE öka sin Internationella rapportering av större event, kanske nämna något om US Open istället för att tillåta 200 inlägg om Jon´s utseende...?

Park updates
Mycket bra åsikter allihop, håller fullständigt med. Vore grymt med både park updates, team updates samt mera event coverage.

Park updates
om man som i kungsberget har en väldigt kompakt park kan man ju åka med filmkamera och filma nån dag hur parken ser ut...
bara en tanke :)

Park updates
Ja och man rappotera om hur mycket snö det kommer över Åre tex så man vet var man kan åka puder för dagen, och vilka åkare har droppat vilka klippor, vilka som har åkt vilka åk.

Sen så en likadant för alla som går på toppturer kanske måste en egen del som talar om vilka nya leder som har åkts m.m

Förstår ni att det kanske inte funkar? Bättre och kolla på varje anläggnings hemsida.

//Hasse

Park updates
eller så får alla på freeride skriva till vad som hänt på deras hemma berg bara, typ on nån droppat eller tagit nå fett rail!.. eller gjort nått super trick eller fått till en klockrent puder åk?

Park updates
Drar upp denhär tråden igen.. jag startade ju en parkupdate tråden.. men att sitta å bläddara 10 sidor för å hitta hur de ser ut i trysils park är ju inte de roligaste.. detta kanske går att ordna?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp