park

joellorang

Ny medlem
park
hallå hallå :D vilken tycker ni är sveriges absolut bästa park och vad skulle ni vilja ha bättre i den parken?? och en grej till ni får välja en sak ni skulle vilja ha i en park tex en rail som går uppe i luften som är fast i en kran elr så ;D

skriv gärna

park
eftersom ja inte ha vare på så många ställen så säger jag åre xD ellr ramundberget. bättre vet ja inte riktigt, kortare liftkö kanske å min dröm vore väll en as fet rail som man inte kunde ramla av xD gojul

park
Kungsberget..!

- ingen pipe:(
- lite för få rails men de ska ju tydligen bli fler:)
- skulle varit soft me en feeet snöbox..
- för liten wallride.
- dålig fantasi.

park
theusualsuspect sa:
Matfors_boo sa:
eftersom ja inte ha vare på så många ställen så säger jag åre xD ellr ramundberget. bättre vet ja inte riktigt, kortare liftkö kanske å min dröm vore väll en as fet rail som man inte kunde ramla av xD gojul
Vadå...Sidsjöns park var väl teh shit förra vintern... haha.
jo men fan å xD synd bara att den inte ä värd å kallas park hehe tillåmä nolby ä bättre då ju hehe, åker ofta?

park
Matfors_boo sa:
theusualsuspect sa:
Matfors_boo sa:
Vadå...Sidsjöns park var väl teh shit förra vintern... haha.
jo men fan å xD synd bara att den inte ä värd å kallas park hehe tillåmä nolby ä bättre då ju hehe, åker ofta?
Nolby är ganska mycket bättre ja hehe :) jo, så ofta jag kan...vilket blir varje dag den här vintern.

park
inte illa! vart åker du oftast då? man ledsnar ju ganska fort på sidsjö å nolby... dom är bara sista lösningen då man "måste" åka ganska ofta xD

park
Jag tycker att det ska vara en bra progression på parken. att man kan ha olika linjer med liknade features tex progressionen Downbox - Downledge - Downrail. så att man får en chans att träna in trick på ett lite lättare alternativ men ändå liknade. Samma när det gäller hopp. annars tycker jag att det är viktigt att man har många olika typer av saker. så som "snökoner", coners, butterbox osv.. men även raka hopp linjer så att man får chansen att träna in de "storatricken" sen får jag väl säga att de svenska parkerna är lite halfpipefattiga i stort. och så slår jag ett slag för STORSTENSHÖJDEN och hoppas på deras satsning iår.

park
kläppens

+ grymt sköna å feta hopp
+ många olika stl på hoppen
+ stor
+ bra me lift mitt i parken =)
osv....

- dåliga och få rails men de ska tydligen köpa in lite nya i år =)

park
Jag tycker Kläppen har den skönaste parken dom har sköna lines med bra shapade kickar och landningar ...Dom borde ha en Bättre wallride den är för rak:S :P..Gesunda berget är en bra park med

park
Jag tycker Kläppen har den skönaste parken dom har sköna lines med bra shapade kickar och landningar ...Dom borde ha en Bättre wallride den är för rak:S :P..Gesunda berget är en bra park med

park
kläppens park är helt underbar.. perfekt shapad varje dag å allt är bra anordnat!

men personliga favoriten måste endå vara Gesundabergets park.. den är grym och blir bara bättre å bättre.. har ni vägarna förbi så tycker jag absolut att ni ska kika in å dra ett par åk!..

park
jaa det blir lätt kungsberget! om man tänker på kungsbergets storlek så är det en grymm park:P

park
Jag gillar Tandådalen i Sälen... Kanske inte så stor. Men bra för nybörjare och inte så mycket folk. Helt klart Sälens bästa fjäll! (Finns ju även en boardercross bana)

park
heh måttsund, helt klart feta hopp lines massor med olika railar och sånt den är fan perfekt,
men serriöst så vet jag int riktigt har int åkt i så många parker.

park
J_Hayland sa:
när brukar kläppen sparka igång sin park? nån som vet när den va åkbar förra året?
Jag var där sista veckan på jullovet och då hade dom öppnat både den svart och röda linjen . DOm hade dock inte satt upp alla rails och halfpipen var ej klar..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp