ozthojvel
Ny medlem
Parkskida med lite extra styvhet
Tjenare!
Har aldrig åkt park värt att nämna, dvs sätter i princip ingenting
. Inför säsongen tänker jag införskaffa en jipp/pist skida, dvs en lite styvare parkskida, för att komplementera ett par offpistlagg.
Kommer ju från Skåne, vilket gör att jag åkt 2-3 veckor om året sen jag var 4-5 bast. Skulle väl kalla mig medelgod-god åkare med siktet instället på att utvecklas rejält under säsongen som kommer tillbringas i alperna
Är 180 cm lång med den fruktansvärt tunga vikten på 68 kg.
Är det någon där ute som har kolla på nån twintip som man både kan bränna pist med samt jibba? Kikat lite på karman, men tycker de ligger högt i pris för ett par lagg som man kanske railar sönder, är med andra ord ute efter nått i de lägre prisklasserna.
Tacksam för all hjälp jag kan få!
Har aldrig åkt park värt att nämna, dvs sätter i princip ingenting
Kommer ju från Skåne, vilket gör att jag åkt 2-3 veckor om året sen jag var 4-5 bast. Skulle väl kalla mig medelgod-god åkare med siktet instället på att utvecklas rejält under säsongen som kommer tillbringas i alperna
Är 180 cm lång med den fruktansvärt tunga vikten på 68 kg.
Är det någon där ute som har kolla på nån twintip som man både kan bränna pist med samt jibba? Kikat lite på karman, men tycker de ligger högt i pris för ett par lagg som man kanske railar sönder, är med andra ord ute efter nått i de lägre prisklasserna.
Tacksam för all hjälp jag kan få!
Senast ändrad: