Partygänget drar till fjällen!

• Trådstartare Trådstartare Torkkeli
  • Start datum Start datum
T

Torkkeli

Guest
Mitt bland alla proffsiga jibbarfilmer så passar jag på att slänga upp en video som är lite annorlunda.

Se och njut :D

YouTube:

Senast ändrad:
yo feta jibbers ni är!! Fan asså ni tar allt till en helt ny nivå!!! bra jobbat grabbar!! Clean stil å grym(!) redigering.. NOT!

hahaha:D
Låt dem säga att dem e jibbers, va gör de ?
Och hippe, får dem inte åka skidor eller, låt dem åka o ha kul, helt onödigt inlägg.
Och jag tror säkert att brunflo's mor drar en finare 180 ;)
Och maft's kommentar e lika dum den också, lilla fjortis som inte ens kan hoppa 45 grader flat. (utan skidor)

Skönt att iaf någon har lite humor och kan se det roliga med filmen. =)

Det sista vi skulle kalla oss är jibbare för det är vi för gamla för att bli bra på :D

Men hoppas att ni kan se humorn i den, för det är DÄRFÖR den är gjord.

Kanske blir en del 2 nästa helg i kittelfjäll ;D

edit. tack för era fina kommentarer(ni med humor), hoppas filmen blir uppskattad även hos er som tror att det är en "jibbarfilm" ;D .ds

Senast ändrad:
Vad kul att ni gillar filmen!

Har nästan börjat fundera på att göra en långfilm i stuk med sällskapsresan fast lite mer party :D hehe

ps. Ett gott skratt förlänger livet.ds

Helt klockren :)!! Man blir glad av att se den ju! Palla alla andra snorungars "jibberattityd" -äckligt(Jibberattityd alltså)

Ok, kul humoristisk film.

Dock
Klipp ner den för i helvete den ska vara mycket intensivare.

Presentation går bort(ingen som bryr sig om er ändå) om ni ska ha någon ska de vara i samband när personen ifråga utför trick/stunt

ALLA JÄLVA TEXTER
Man behöver ingen jälva text om vad som ska hända eller dyl det ser man själv, sen tar det inte heller 1 min att läsa 1 rad. Sen behöver jag inte heller någon instruktion om jag ska njuta av bildern de gör jag bästa jag vill.

Om ni ska ha personliga bilder som när nissen håller i älgtavlan eller när ni håller i varsin öl ska de gå jävligt snabbt och återigen intensivt(många olika frekvenser) Effekten förhöjs ifall ni har rörliga bilder istället för stillbilder.
Zoomningen av bilder ska vi inte ta här.

Kort och gott onödigt lång och tråkig film för så lite material.
Fixa fram mer material bjud lite mer på er själva, mer övermod.

Denna film är säkerligen rolig för era kompisar, dock inte för allmänheten. Därför tycker jag att publiceringen på Freeride va helt onödig.

Antar att ni publicera den för att få höra åsikter om den, det här va mina.

Edit
Annars kan jag uppskatta sånna här filmer, men ni levererade dåligt på fest fronten samt stunt fronten

Senast ändrad:
Får än en gång tacka för alla härliga kommentarer, kul att den är uppskattad! :D

Sen så angående atomizer's inlägg:

Jag håller med dig i många av dina punkter, helt klart!
Varför jag gjorde filmen var mest en intern grej för oss som var med, sen så tänkte jag att....jaa, kanske att det är någon på freeride som tycker att den är lite kul ändå.
Det finns ju redan så många filmer med suveräna åkare som har filmer här så något som sticker ut lite ur mångden kanske skulle uppskattas, hehe.

Men precis som atomizer var inne på så är det självklart alldeles för lite film och för lite action men det beror på att vi bara hade dem filmsnuttar som var med att tillgå.
Till nästa gång blir det hårdare, det kan jag nästan lova :D

Varför det är så mycket text vet jag inte, testade bara WMM's funktioner :D
Det bör nog tilläggas att jag aldrig gjort film förut så windows movie maker var något helt nytt för mig, tycker dock att jag lyckades helt OK.

Men som jag skrivit tidigare så kan jag nog utlova en del två till nästa vecka, blir nämligen en sväng till måttsund imorrn och en helg i kittefjäll till helgen, håll till godo :D

Mvh Per

Jupp förstår dig just därför håller man såna projekt interna men men.

Skall försöka leverera en film från chamonix vecka 12 med fart oh gläjde blir min första filma.

Det var en bra film! bra att ni använde er av bilder också! :D

jag ser värkligen ifram emot att se del två!! :P

Ha det bra!! ;D

fy fan va alla är störda och hånar... tycker den är skön.. mycket åkarglädje och framför allt svepar glädje.. mer sånt här det drar humöret till topp :D

Hehe, tack så hemskt myckert!
Hoppas ni andra vågar visa upp eran "bästa" sida också ;D hehe

Första låten är från sällskapsresan. Den heter bara Theme - Sällskapsresan.

v.12 blir det Valdi för våran del, hoppas kunna leverera därifrån också :D

Senast ändrad:
kanske roligt att köra men inte att titta på men men , SNÄLLA ALLA FJORTIS UNGAR SLUTA ANVÄNDA JIBBBA HELA TIDEN DET LÅTER SÅ JÄVLA OCOOLT OCH NI VET ATT DET BETYDER "IHÄRDIG HÄST"
over and out

För er som gillade den första filmen så kan jag meddela att det kommer en del 2 i slutet av denna vecka.

Hoppas den kan nå upp i samma standard ;D

Direkt från movie maker fabriken....

seriöst är det nån effekt på moviemaker ni inte använt?

Uppföljaren till "Partygänget drar till fjällen" är nu färdig!

Låt mig presentera - "Partygänget drar till Kittelfjäll!"

Enjoy :D

Bättre kvalla:
http://hosted.filefront.com/Torkkeli8

YouTube:

edit. gör en ny tråd för uppföljaren!

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp