Passar K2 rant med Dragon DX corduroy?

• Trådstartare Trådstartare IE
  • Start datum Start datum

IE

Ny medlem
Tjena
Bytte namn på tråden för att jag tyckte att det var onödigt att starta en ny för en sån liten fråga
Kan låta lite konstigt om ni läste tidigare...

Funderar på att skaffa K2 rant och Dragon DX corduroy för att jag funderar på att skaffa ett par sånna åxo :)

btw
skriv vad ni tycker om Dragon DX corduroy för att jag skulle vilja vet om dom är nått man ska inköpa:)

Senast ändrad:
Jag har en k2 som e vit, den e gtymt snygg men man kan inte ha goggles utanför hjälmen.
För det ser as fult ut.

Jibbin sa:
Gudrunnator sa:
Jibbin sa:
hehe, hur ska jag kunna känna på dom om jag länkar till en butik på nätet?
Har du på riktigt tänkt köpa en hjälm utan att prova den först?
jag har känt på K2 rant fast det var förra årets men det kan inte vara mkt skillnad på årets och fjolårets eller?
den K2 du länkat till är ju fjolårets enligt bilden iaf, så borde inte vara någon skillnad alls

det är sjukt dumt att köpa en hjälm utan att prova, så ge dig iväg till nån butik och prova innan du köper.

Jibbin sa:
Gudrunnator sa:
Jibbin sa:
hehe, hur ska jag kunna känna på dom om jag länkar till en butik på nätet?
Har du på riktigt tänkt köpa en hjälm utan att prova den först?
jag har känt på K2 rant fast det var förra årets men det kan inte vara mkt skillnad på årets och fjolårets eller?
Om du har provat den och den satt bra är det ju bara att köpa om du gillar hjälmen i övrigt. Men ett tips är att gå in på någon butik där dom har en del hjälmar du kan prova och bara prova massa hjälmar tillsammans med dina glasögon.

amen det finns ju typ inget ställe i valbo där man kan testa giro så det blir nog K2...

Tillbaka
Topp