Hugo_Anderson
Ny medlem
PBP trailer Everyday is Saturday
Poorboysproductions trailer till nya filmen
kumlinan sa:najs bra åkt
var det de enda du fick fram?
Shiet tyckte den var helt INSANE!
Sjukt åkt!
Ser fram emot den i mängder!
Hur menar du nu? Han har ju typ varit "huvudperson" i 2 filmer dom 2 senaste åren. Belive och the massivejeppenator sa:riktigt störd railåkning! ser fram emot att se tanners del! längesen man såg honom i någon film alls!
kan bli en galen film! som alltid med poorboys!
Kul att se Tanner kan jag hålla med om men Poor Boyz har väl inte gjort nån höjdarrulle på bra många år. Tror tyvärr inte denna kommer vara så mycket bättre faktiskt, bara trick på trick och inget direkt nyskapandejeppenator sa:riktigt störd railåkning! ser fram emot att se tanners del! längesen man såg honom i någon film alls!
precis de jag menar.. Hans egna filmer! Där han åkte powpow till midjan å höjstade iväg några dubbel backs!Stepup sa:Hur menar du nu? Han har ju typ varit "huvudperson" i 2 filmer dom 2 senaste åren. Belive och the massivejeppenator sa:riktigt störd railåkning! ser fram emot att se tanners del! längesen man såg honom i någon film alls!
e inte walker med i reasons?:Otheseb sa:TA en titt här dudes!
http://www.zapiks.com/everyday-is-a-saturday-poorb.html
Sjuk jävla trailer. Kul att få se Matt Walker och Nick Martini med PBP i år! Och ja, Tanner så klart men han är man ju mera van att se i stora produktioner. Kan nog bli riktigt sick.
ga pa newschoolers.com och fraga i ett forum... hathaway ar alltid online dar och de ar han som har gjort remixen...Simonnn sa:okey tack, bara att börja leta igen då.
Poorboyz film yeah dude var ju sjukt nice! Riktigt rolig att kolla på.rudil sa:trailern såg iaf bra ut. frågan är om filmen kommer hålla samma standard?
enligt mig så var det några år sedan poorboyz leverade något riktigt bra!