PBP trailer Everyday is Saturday

riktigt störd railåkning! ser fram emot att se tanners del! längesen man såg honom i någon film alls!

kan bli en galen film! som alltid med poorboys!

det såg heelt fantastiskt galet bra ut!

hoppas de kan dra upp tempot lite i denna filmen, pbps filmer har vart lite sega den senast tiden tycer jag..

Yeah ser grymt ut, introducing Nick Martini låter ganska sick också !

Dock hade dom härmat FODT's Familia tycker ja

Senast ändrad:
jeppenator sa:
riktigt störd railåkning! ser fram emot att se tanners del! längesen man såg honom i någon film alls!

Hur menar du nu? Han har ju typ varit "huvudperson" i 2 filmer dom 2 senaste åren. Belive och the massive

jeppenator sa:

Kul att se Tanner kan jag hålla med om men Poor Boyz har väl inte gjort nån höjdarrulle på bra många år. Tror tyvärr inte denna kommer vara så mycket bättre faktiskt, bara trick på trick och inget direkt nyskapande

Stepup sa:
jeppenator sa:

Hur menar du nu? Han har ju typ varit "huvudperson" i 2 filmer dom 2 senaste åren. Belive och the massive
precis de jag menar.. Hans egna filmer! Där han åkte powpow till midjan å höjstade iväg några dubbel backs!

jag var nog ganska otydlig i mitt påstående, menade "utom hans egna"
kul att han åter igen filmar med poorbooys och kör lite annat än puder i en film! ska bli kul att se vad han kan leverera :D

Den går ju ej att se på! Åhh man vart ju bara ganska sugen på att se trailern nu.. :D Nån som kan länka till nån annan hemsida där vars man kan se trailern?

Nice som fan, nån som vet vad låten i trailern heter? antar att det är en remix på en av lil waynes låtar men hittar den inte på tuben eller så..

Ja vill oxå ha låten!!!!
OM ja inte mins fel så är de Lyricset / rmx på POPPIN BOTTLEEZZ - WEEZY F BABY O BIRD MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
Men vad fan dehära remixen har ja ingeni aning om:S

inga dåliga namn med i den här filmen, så jag tror faktiskt att den här filmen kommer bli grym!! siick trailer btw

Fett att många av Journal-åkarna är med. Lär bli en del puderklipp med andra ord. Tror det faktiskt kan bli en helt ok rulle

trailern såg iaf bra ut. frågan är om filmen kommer hålla samma standard?

enligt mig så var det några år sedan poorboyz leverade något riktigt bra!

rudil sa:
trailern såg iaf bra ut. frågan är om filmen kommer hålla samma standard?

enligt mig så var det några år sedan poorboyz leverade något riktigt bra!
Poorboyz film yeah dude var ju sjukt nice! Riktigt rolig att kolla på.
Sen kan ju alla andra tycka något annat men jag tyckte den var riktigt go faktiskt! =).

Sen får man ju se ifall denna film håller samma standard som trailern, hoppas!

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp