Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, det är bara du som kan se den då den ligger på din dator.jacobgusPJC sa:file:///C:/Users/jude/Pictures/fghgfh.jpg
Fast saamtidigt heter den Peak OPEN.. jag är förvirrad!OlofM sa:Varför anmäla sig om det är invitational? det är väl bara inbjudna då?
hahahah Öppen inbjudanOlofM sa:Fast saamtidigt heter den Peak OPEN.. jag är förvirrad!OlofM sa:Varför anmäla sig om det är invitational? det är väl bara inbjudna då?
Hur många e anmälda?jacobgusPJC sa:det är för sent attt anmäla sej enligt lappen ja men kan lova att det bara är att maila och anmäla sej nu. annars kan ni skriva i min gb om ni vill vara med så ska jag försöka ordna det.
inte så många skulle ja tro, dom vill ha flersears sa:Hur många e anmälda?jacobgusPJC sa:det är för sent attt anmäla sej enligt lappen ja men kan lova att det bara är att maila och anmäla sej nu. annars kan ni skriva i min gb om ni vill vara med så ska jag försöka ordna det.
Är inte du anmäld sears?sears sa:Hur många e anmälda?jacobgusPJC sa:det är för sent attt anmäla sej enligt lappen ja men kan lova att det bara är att maila och anmäla sej nu. annars kan ni skriva i min gb om ni vill vara med så ska jag försöka ordna det.
yss liftkort är lungt. vi som hoppar tar knappliftenMickegustafsson sa:lifkort ingår väl inte om man betalar anmälnings avgiften?
Ska till ramundberget den lördagenFilleJ sa:Är inte du anmäld sears?sears sa:Hur många e anmälda?jacobgusPJC sa:det är för sent attt anmäla sej enligt lappen ja men kan lova att det bara är att maila och anmäla sej nu. annars kan ni skriva i min gb om ni vill vara med så ska jag försöka ordna det.
Du har då alltid dina bortförklaringarsears sa:Ska till ramundberget den lördagenFilleJ sa:Är inte du anmäld sears?sears sa:Hur många e anmälda?
gött med en uppdatesuperunknown sa:jacob är ok, han är på sjukhuset nu och väntar på röntgen. han överlever
Piffen vann med sw7 och sw9
Skönt att höra!superunknown sa:jacob är hemma nu och de hade inte hänt något
dock hade han brytit ryggen enligt läkaren ifall han inte haft ryggskydd