Peak's sida seg?

• Trådstartare Trådstartare Nhi
  • Start datum Start datum

Nhi

Medlem
Peak's sida seg?
Jag skulle behöva in på Peak Performance's hemsida, men den är ju tokigt seg. Är den lika seg för er också? Tar ju svinlång tid att ladda den, men ändå är det inte särskilt mycket grejer på den... Taskig server?

Finns det någon internetbutik som säljer Peak's kläder där det finns bilder? Svara nu inte "Men gå och prova istället." För det är inte i det syftet jag behöver kolla.

Peak's sida seg?
Peak´s sida är sjukt seg och har varit jättelänge. Men det gör inte så mycket för bilderna dom har på produkterna är skitdåliga.

Åk till en riktig butik som säljer Peak, det gjorde jag :D (köpte jag Proton jackan idag)

Peak's sida seg?
landenkungen sa:
Sluta med 56 modem... eller gå och prova =)
Hrrm hrrm... Nu kör ju jag inte med 56 modem heller.

Sen just som jag sa så behöver jag inte gå och prova några kläder. Jag behöver in på sidan.

Nu fungerade det lite bättre, men fortfarande känns det som om man surfar tio år tillbaka i tiden.

Peak's sida seg?
För att menyn ska komma upp måste din dator har läst 0,5MB. Så den är ganska stor JA! Dock är den anpassad efter en bredbandsuppkoppling i storlek 'större' och de tar hellre en läcker sida med längre väntetid.

Mycket bilder = Lång laddningstid. (Det är ju ett par bilder i Flash-objektet på startsidan så det blir ju en del trots allt.)

Peak's sida seg?
Mr_Green sa:
För att menyn ska komma upp måste din dator har läst 0,5MB. Så den är ganska stor JA! Dock är den anpassad efter en bredbandsuppkoppling i storlek 'större' och de tar hellre en läcker sida med längre väntetid.

Mycket bilder = Lång laddningstid. (Det är ju ett par bilder i Flash-objektet på startsidan så det blir ju en del trots allt.)
Mm, men dock ser den inte särskilt märkvärdig ut. Giro's hemsida t.ex. verkar mycket mer avancerad. Tycker Peak borde göra något bättre som går lite snabbare.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp