Pedalofiler x)

Pedalofiler x)
Hmmmm, kanske inte den nyaste nyheten du hittade. Den var aktuell i februari.

I samma veva skrevs det också om en man i england som åtalats för att han haft sex med ett flertal trottoarer.

Faan, jag har verkligen dålig arbetsmoral om jag sitter och svarar på sånt här skit. För min del får ni gärna låsa den här grymt onödiga tråden!

Pedalofiler x)
Jo, har hört talas om han .. bor ju själv i Östersund.
Tycker det är ganska äckligt:P.
Kul liv om man går runt på stan och skär sönder handtag,däck och sadlar och sprutar på dem..de värsta utav allt är att han blir upphetsad.

Pedalofiler x)
centralbyrakraten sa:

I samma veva skrevs det också om en man i england som åtalats för att han haft sex med ett flertal trottoarer.

Faan, jag har verkligen dålig arbetsmoral om jag sitter och svarar på sånt här skit. För min del får ni gärna låsa den här grymt onödiga tråden!
men jag la juh den i OT forumet efter som den e onödig^^ och sen kom jag juh på att min kompis bor granne med en tant som är gift me berlin muren och vänstrar me ett staket XD

Pedalofiler x)
977 sa:
centralbyrakraten sa:

men jag la juh den i OT forumet efter som den e onödig^^ och sen kom jag juh på att min kompis bor granne med en tant som är gift me berlin muren och vänstrar me ett staket XD
är inte det hon som var med på 100 höjdare? :D

Tillbaka
Topp