Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
visst eliten säger att han är sjukt bra. men dock så verkar det inte gå hem riktigt hos domarna!JtoB sa:underskattad i pipe är han väll ändå inte? tkr eliterna själv säger att olenick är bland dom 5 bästa när det gäller pipe event :P
Tänkte skriva precis samma sak att det känns som han var bättre förr, iaf med det motståndet. Hans filmdelar i Ready fire aim och X-ten är mkt cleanare än de nya.aha_johan sa:frågan är hur bra han egentligen är??
han blev ju droppad av salomon, fast vet inte anlegningen men jag tycker han va bättre förr
sägs att han blev droppad för att han festade för mycket å var då ingen god förebild.aha_johan sa:frågan är hur bra han egentligen är??
han blev ju droppad av salomon, fast vet inte anlegningen men jag tycker han va bättre förr
agree, sjuukt överskattad. hoppas verkligen inte han får en hel part i poorboyzrullen, så sjukt trist kille att kolla på.. noll variation och fulaste stilen. blä på petersuperunknown sa:Fett överskattad...i park iallafall
i pipe är han ju störd men de finns ju så sjukt många "amatörer" som är bättre än olenick i park enligt mig, han gör typ sw 5 med skitfula blunts, dampar nån sw 10 ibland.
peter var bra, för typ 4 år sen...nu är han ju bara med överallt för att han alltid varit det
fast 11åringarna är värdelösa i BCCharlesAndreas sa:visst e han mkt bättre än dem flesta men har sett 11-åringar som kör sjukare.
bc är gayeevez sa:fast 11åringarna är värdelösa i BCCharlesAndreas sa:visst e han mkt bättre än dem flesta men har sett 11-åringar som kör sjukare.
det är en Whiskyflip! såg live på X-GAMES.Sakarias-Majander sa:han e fan grym, hans kangaroo i pipe e grymm, han e faktiskt lite underskattad tycker jag.
skojjaru? han gör lätt snyggaste bluntsen jag har sett förutom Hharlautssuperunknown sa:Fett överskattad...i park iallafall
i pipe är han ju störd men de finns ju så sjukt många "amatörer" som är bättre än olenick i park enligt mig, han gör typ sw 5 med skitfula blunts, dampar nån sw 10 ibland.
peter var bra, för typ 4 år sen...nu är han ju bara med överallt för att han alltid varit det
driver du med mig.? har inte han stil? olenick is the man! han har ju fan skönaste stilen EVER! tittaJekub sa:en aningen underskattad i pipe då de bara snackas om dumont å tanner fast peter drar
sjuka dubblar
Men i hopp är han överskattad då han har noll stil (förutom mistyn) och inga bra trick
egentligen!
alla jag sett göra sw 5 kontrollerat...alltså ganska mångaDPD sa:driver du med mig.? har inte han stil? olenick is the man! han har ju fan skönaste stilen EVER! tittaJekub sa:en aningen underskattad i pipe då de bara snackas om dumont å tanner fast peter drar
sjuka dubblar
Men i hopp är han överskattad då han har noll stil (förutom mistyn) och inga bra trick
egentligen!
bara på hanns sw 5or vem gör dom snyggare än han.?
gör inte han det kontrollerat eller?, han stompar ju alla snurrar nästan.,-kolla bara på filmen.superunknown sa:alla jag sett göra sw 5 kontrollerat...alltså ganska mångaDPD sa:driver du med mig.? har inte han stil? olenick is the man! han har ju fan skönaste stilen EVER! tittaJekub sa:en aningen underskattad i pipe då de bara snackas om dumont å tanner fast peter drar
sjuka dubblar
egentligen!
bara på hanns sw 5or vem gör dom snyggare än han.?