Peter Olenick

stighall

Ny medlem
Peter Olenick

Satt och klicka runt lite och stötte på denna.
Kom att tänka på att hans tailgrabs, mistyflips, och pipe skills är fan inte att leka med.

Peter Olenick överskattad eller underskattad?

Peter Olenick
Synd bara att man inte får se nå railskills.

TmaisteR :
Är inte så haj på att lägga ut pengar på skidfilmer faktiskt. Dom jag ser har jag antingen tankat eller så är dom gratis. Sad but true.

Peter Olenick
jag tycker att han är underskattad. killen tar ju pipe åkning till en helt ny nivå.
vill dock se mer hopp skills från hans sida.

Peter Olenick
frågan är hur bra han egentligen är??
han blev ju droppad av salomon, fast vet inte anlegningen men jag tycker han va bättre förr

Peter Olenick
underskattad i pipe är han väll ändå inte? tkr eliterna själv säger att olenick är bland dom 5 bästa när det gäller pipe event :P

Peter Olenick
en aningen underskattad i pipe då de bara snackas om dumont å tanner fast peter drar sjuka dubblar

Men i hopp är han överskattad då han har noll stil (förutom mistyn) och inga bra trick egentligen!

Peter Olenick
Fett överskattad...i park iallafall

i pipe är han ju störd men de finns ju så sjukt många "amatörer" som är bättre än olenick i park enligt mig, han gör typ sw 5 med skitfula blunts, dampar nån sw 10 ibland.

peter var bra, för typ 4 år sen...nu är han ju bara med överallt för att han alltid varit det

Peter Olenick
JtoB sa:
underskattad i pipe är han väll ändå inte? tkr eliterna själv säger att olenick är bland dom 5 bästa när det gäller pipe event :P
visst eliten säger att han är sjukt bra. men dock så verkar det inte gå hem riktigt hos domarna!

Peter Olenick
aha_johan sa:
frågan är hur bra han egentligen är??
han blev ju droppad av salomon, fast vet inte anlegningen men jag tycker han va bättre förr
Tänkte skriva precis samma sak att det känns som han var bättre förr, iaf med det motståndet. Hans filmdelar i Ready fire aim och X-ten är mkt cleanare än de nya.

Peter Olenick
jag tycker han är lite tråkig, visst han är sjukt grym om han vill men han är ju så jävla oseriös hela tiden ? :S han är kul att kolla på i pipe men annars gör han fan bara misty 5or.

Peter Olenick
superunknown sa:

i pipe är han ju störd men de finns ju så sjukt många "amatörer" som är bättre än olenick i park enligt mig, han gör typ sw 5 med skitfula blunts, dampar nån sw 10 ibland.

peter var bra, för typ 4 år sen...nu är han ju bara med överallt för att han alltid varit det
agree, sjuukt överskattad. hoppas verkligen inte han får en hel part i poorboyzrullen, så sjukt trist kille att kolla på.. noll variation och fulaste stilen. blä på peter

Peter Olenick
De som känner till honom har nog en klar bild av åkningen, däremot så får han för lite uppmärksamhet ( för åkningen). Han är ju lätt topp 10 i världen på pipe.

Peter Olenick
superunknown sa:

skojjaru? han gör lätt snyggaste bluntsen jag har sett förutom Hharlauts

Peter Olenick
Jekub sa:
en aningen underskattad i pipe då de bara snackas om dumont å tanner fast peter drar
sjuka dubblar

Men i hopp är han överskattad då han har noll stil (förutom mistyn) och inga bra trick
egentligen!
driver du med mig.? har inte han stil? olenick is the man! han har ju fan skönaste stilen EVER! titta
bara på hanns sw 5or vem gör dom snyggare än han.?

Senast ändrad:
Peter Olenick
DPD sa:
Jekub sa:
en aningen underskattad i pipe då de bara snackas om dumont å tanner fast peter drar
sjuka dubblar

Men i hopp är han överskattad då han har noll stil (förutom mistyn) och inga bra trick
egentligen!
driver du med mig.? har inte han stil? olenick is the man! han har ju fan skönaste stilen EVER! titta
alla jag sett göra sw 5 kontrollerat...alltså ganska många

Peter Olenick
superunknown sa:
DPD sa:
Jekub sa:
sjuka dubblar

egentligen!
alla jag sett göra sw 5 kontrollerat...alltså ganska många
gör inte han det kontrollerat eller?, han stompar ju alla snurrar nästan.,-kolla bara på filmen.

Peter Olenick
Kanske underskattad i pipe, men ändå -killen är sponsrad åkare och syns lite här och där så varken eller.

Peter Olenick
(Tänk på att "Skidor - Jibb" är till för utrustningsfrågor, inget annat. Övriga Jibb-relaterade ämnen ska diskuteras i relevant forum, bl.a. "Allmänt" där detta hör hemma.)

Tråden flyttad.

Peter Olenick
Sjukt överskattad! Han är bra på pipe, men i parken är han ju absolut inte bättre en vilken svensk random som helst.

Peter Olenick
underskattad tycker jag, så sjukt skön åkare, Snyggaste tailgrabsen och grym i pipe, kanske inte underskattad i park men definitivt inte överskattad.
Haha och rolig, kolla när han matar sina sköldpaddor på xten och åker till japan med bara pjäxor

Tillbaka
Topp