Hasse_Lindborg
Aktiv medlem
Phil Casabon
Hur förklarar du det där då? Mindre snurr?? Och så skriver som du gör här under?axelostlund sa:Jag förstår inte hur en åkare kan vara överhypad...man kollar på de man vill kolla på, och har phil mer fans än någon annan är det ju rätt uppenbart vem som är mest clean..jag är så jävla less på att se dubblar med världens mest tweakade mute.....så jag väljer att inspireras av stiler som phil, wrecka, downey, henrik mfl..Hade phil velat gå vägen som alla andra x games åkare och göra massor av dubblar, är jag säker på att han skulle kunna göra minst lika många som alla andra. och dedär om att du snackat med henke är ren skitsnack och det vet alla...MER STIL, MINDRE SNURR...om nu du vet bättre än domare, som du nyss klagade på så visst, döm x games nästa år. kommer ju bli skitroligt,
bless.
Det där är så kul. Så lät det på snowboard oxå för ett par år sedan sedan slutade det med att alla gick tillbaka och körde med stil i stället.axelostlund sa:henke kan flera dubblar, och det är inte spin to win om du vet vad du gör och får det att se snyggt ut.Hasse_Lindborg sa:
Så du menar för övrigt att HH kör snyggare "spin to win" än de andra som ni klankar ner på i denna tråd då ni säger att Casabon har en av de snyggaste stilarna?
Senast ändrad: