Asså va fan snackar du om! NÖT! Var de därför phil hade den största o fetaste delen i eyetrip då eller? för att alla i level1 ledsnat på han? HERREGUD VILKEN PAJJAS DU ÄRDanniel sa:Vill någon köpa min jacka, den är 93 lång så det är ju fett. Så lång så man behöver inga skidbyxor, ekonomiskt tänkande.J-Niemi sa:Nu hatar du ju på mig personligen! Tror dessutom inte att det går att ha likadan stil som någon annan.. Okej om jag är en "sopa" enligt dig, jag kör iallafall så bra jag kan och försöker utvecklas. Du själv tycker jag borde gå ut och åka lite och se om du klarar alla trick som phil kör! Jag är 14 och du är 20? Även om jag hatade en skidåkare så skulle jag inte skriva en hate tråd om honom eftersom jag förmodligen inte skulle klara samma saker själv. VÄX UPP!Danniel sa:ONELINER COMEBACKS! Sopa.. Skaffa en egen stil du då som tycker att de är så bra istället för att härma andras.
Jappenator, jag orkade inte läsa din text efter att ha läst en mening med så dålig uppbyggnad. Fick syrebrist av att läsa den tyst för mig själv. Makes no sense heller hur du placerar ut dina skiljetecken. Kan vem som helst bli moderator eller?
Jag vet att jag har många på min sida. Kan namedroppa:
Cocktail, Felix, Bigair, Roger_wallenberg, Batman, Titti540, Sanna-L, Pizzaaugust, Hasse, Dr_snow, JWester, Mikael_Niemi, L.Ron_Hubbert, LeeMyhr, hharlaut m.fl. Jag känner dom väl och har talat med Henrik flertal gånger. Senast igår faktiskt, och han sa att han bara utnyttjar Phils hype för att få egen publicitet. Han är inte dum Henrik, han vet hur och var han ska placera sitt namn. Han har sagt att han inte har mycket för Phils bakåtsträvande stil och att han inte lämnat level1 utan bara gjorde det för att få iväg Phil från produktionsbolaget då ägarna ledsnat på Phil. Så de kommer ta tillbaka henrik men lämna Phil.
hahaha droppar den klassiska: WORDTopNotchh sa:Asså va fan snackar du om! NÖT! Var de därför phil hade den största o fetaste delen i eyetrip då eller? för att alla i level1 ledsnat på han? HERREGUD VILKEN PAJJAS DU ÄRDanniel sa:Vill någon köpa min jacka, den är 93 lång så det är ju fett. Så lång så man behöver inga skidbyxor, ekonomiskt tänkande.J-Niemi sa:Nu hatar du ju på mig personligen! Tror dessutom inte att det går att ha likadan stil som någon annan.. Okej om jag är en "sopa" enligt dig, jag kör iallafall så bra jag kan och försöker utvecklas. Du själv tycker jag borde gå ut och åka lite och se om du klarar alla trick som phil kör! Jag är 14 och du är 20? Även om jag hatade en skidåkare så skulle jag inte skriva en hate tråd om honom eftersom jag förmodligen inte skulle klara samma saker själv. VÄX UPP!
Jappenator, jag orkade inte läsa din text efter att ha läst en mening med så dålig uppbyggnad. Fick syrebrist av att läsa den tyst för mig själv. Makes no sense heller hur du placerar ut dina skiljetecken. Kan vem som helst bli moderator eller?
Cocktail, Felix, Bigair, Roger_wallenberg, Batman, Titti540, Sanna-L, Pizzaaugust, Hasse, Dr_snow, JWester, Mikael_Niemi, L.Ron_Hubbert, LeeMyhr, hharlaut m.fl. Jag känner dom väl och har talat med Henrik flertal gånger. Senast igår faktiskt, och han sa att han bara utnyttjar Phils hype för att få egen publicitet. Han är inte dum Henrik, han vet hur och var han ska placera sitt namn. Han har sagt att han inte har mycket för Phils bakåtsträvande stil och att han inte lämnat level1 utan bara gjorde det för att få iväg Phil från produktionsbolaget då ägarna ledsnat på Phil. Så de kommer ta tillbaka henrik men lämna Phil.
Jonas, troll sa jag ju. TROLLTopNotchh sa:Asså va fan snackar du om! NÖT! Var de därför phil hade den största o fetaste delen i eyetrip då eller? för att alla i level1 ledsnat på han? HERREGUD VILKEN PAJJAS DU ÄRDanniel sa:Vill någon köpa min jacka, den är 93 lång så det är ju fett. Så lång så man behöver inga skidbyxor, ekonomiskt tänkande.J-Niemi sa:Nu hatar du ju på mig personligen! Tror dessutom inte att det går att ha likadan stil som någon annan.. Okej om jag är en "sopa" enligt dig, jag kör iallafall så bra jag kan och försöker utvecklas. Du själv tycker jag borde gå ut och åka lite och se om du klarar alla trick som phil kör! Jag är 14 och du är 20? Även om jag hatade en skidåkare så skulle jag inte skriva en hate tråd om honom eftersom jag förmodligen inte skulle klara samma saker själv. VÄX UPP!
Hahahahahahahahahaha årets jävla myt!!! Hahahahahahaha..Danniel sa:Jag vet att jag har många på min sida. Kan namedroppa:
ja men vi skapar inte en hel jävla tråd om skitenbaztin sa:Det mest underhållande med den här diskussionen är hur de flesta kallar danniel för "hater". Dessutom, samtidigt som de säger att alla ska få tycka som de vill säger de att danniel tycker fel..
som att det är själva trådskapandet om ämnet ni hugger på? Det är hans åsikt ni trycker ned.TopNotchh sa:ja men vi skapar inte en hel jävla tråd om skitenbaztin sa:Det mest underhållande med den här diskussionen är hur de flesta kallar danniel för "hater". Dessutom, samtidigt som de säger att alla ska få tycka som de vill säger de att danniel tycker fel..
WORD!TopNotchh sa:men omg, vi startar inte en hel tråd om att man hatar ngns stil. visst han får la tycka han har konstig stil. Men när han börjar ljuga om massa jävla saker tycker jag det går över gränsen.
Nu blir jag fan arg! hur kan ni hålla på så här? fattar ni inte hur dåligt killen mår av att alla är emot honom?TopNotchh sa:men omg, vi startar inte en hel tråd om att man hatar ngns stil. visst han får la tycka han har konstig stil. Men när han börjar ljuga om massa jävla saker tycker jag det går över gränsen.
ännu ett trollbaztin sa:Nu blir jag fan arg! hur kan ni hålla på så här? fattar ni inte hur dåligt killen mår av att alla är emot honom?TopNotchh sa:men omg, vi startar inte en hel tråd om att man hatar ngns stil. visst han får la tycka han har konstig stil. Men när han börjar ljuga om massa jävla saker tycker jag det går över gränsen.
danniel, jag är med dig till graven! casabon style=no style! dubbelflippar FTW!
WORD!!Danniel sa:Jacob Wester är enligt mig bäst.LIND sa:jag ser ju hellre en edit med Phil casabon än Jacob wester eller Andreas håtveit bara för att dom gör dub 12or utan stil, pfft säger jag bara,jävla pajjas.
och nu blev det jag som satte bladet mot handleden och drog till...TopNotchh sa:ännu ett trollbaztin sa:Nu blir jag fan arg! hur kan ni hålla på så här? fattar ni inte hur dåligt killen mår av att alla är emot honom?TopNotchh sa:men omg, vi startar inte en hel tråd om att man hatar ngns stil. visst han får la tycka han har konstig stil. Men när han börjar ljuga om massa jävla saker tycker jag det går över gränsen.
danniel, jag är med dig till graven! casabon style=no style! dubbelflippar FTW!
HAHAH danniel du måste verkligen ha lite att göra om du sitter och h8ar på hur pro:sen kör och hur deras stil är i forum här på freeride, om du frågar mig så är Phil en av dom mest stilrenaste åkarna jag settFoxxi sa:eller för att han skrev nåt bra som täcker det mesta, och för att du inte ska behöva läsa samma sak igen, fast omformulerat?Danniel sa:Alla "wordar" Jeppenator eftersom de själva inte har något att komma med.
word! på mbw denna kille är fan riktigt wastedmbw sa:Hahahahahahahahahaha årets jävla myt!!! Hahahahahahaha..Danniel sa:Jag vet att jag har många på min sida. Kan namedroppa:
Jag har sagt det förut. Dina tidigare Edits har varit underbara. Du har fortfarande stil i luften men railsen i den senaste editen är de säaxelostlund sa:Jag förstår inte hur en åkare kan vara överhypad...man kollar på de man vill kolla på, och har phil mer fans än någon annan är det ju rätt uppenbart vem som är mest clean..jag är så jävla less på att se dubblar med världens mest tweakade mute.....så jag väljer att inspireras av stiler som phil, wrecka, downey, henrik mfl..Hade phil velat gå vägen som alla andra x games åkare och göra massor av dubblar, är jag säker på att han skulle kunna göra minst lika många som alla andra. och dedär om att du snackat med henke är ren skitsnack och det vet alla...MER STIL, MINDRE SNURR...om nu du vet bättre än domare, som du nyss klagade på så visst, döm x games nästa år. kommer ju bli skitroligt,
bless.
vad är det jag gör som är sämst? i min senaste edit från Åre har jag med en lock-5050, jag satsar inte på att göra kfeds/270s överallt på rails då jag tycker det är sjukt fult..hade med dom klippen för att editen skulle bli 30sek annars., tror du inte jag kan snurra på rails och boxar för jag inte hade med det i en edit från 3 åk...fattar inte varför du ska kritisera mig när det är phil vi snackar om.Misterister sa:Jag har sagt det förut. Dina tidigare Edits har varit underbara. Du har fortfarande stil i luften men railsen i den senaste editen är de säaxelostlund sa:Jag förstår inte hur en åkare kan vara överhypad...man kollar på de man vill kolla på, och har phil mer fans än någon annan är det ju rätt uppenbart vem som är mest clean..jag är så jävla less på att se dubblar med världens mest tweakade mute.....så jag väljer att inspireras av stiler som phil, wrecka, downey, henrik mfl..Hade phil velat gå vägen som alla andra x games åkare och göra massor av dubblar, är jag säker på att han skulle kunna göra minst lika många som alla andra. och dedär om att du snackat med henke är ren skitsnack och det vet alla...MER STIL, MINDRE SNURR...om nu du vet bättre än domare, som du nyss klagade på så visst, döm x games nästa år. kommer ju bli skitroligt,
bless.
sämsta jag har sett. Nu är jag uppriktig bara, respekterar om andra inte håller med.
Om Phil står för mindre snurr mer stil, vafan gjorde han en asdålig sw 12 på xgames. Grab i typ 360 sen sprattel. Han har således snurrat exakt lika mycket som de som gör dub cork, men landat sämre och snurrat fult.
jävla tönt. jag är absolut inte med dig i nånting över huvud taget. jag har ingenting emot phil eller någon annan skidåkare över huvud taget. uppenbarligen tycker folk om phils åkning, låt dom göra det då. det innebär inte att du alls behöver tracka ner på alla som gillar honom eller att du behöver tycka om honom eller kolla på hans edits eller vad som helst.Fabianomne sa:de enda man får syrebrist av är ju ditt jävla h8ande...Danniel sa:Vill någon köpa min jacka, den är 93 lång så det är ju fett. Så lång så man behöver inga skidbyxor, ekonomiskt tänkande.J-Niemi sa:Nu hatar du ju på mig personligen! Tror dessutom inte att det går att ha likadan stil som någon annan.. Okej om jag är en "sopa" enligt dig, jag kör iallafall så bra jag kan och försöker utvecklas. Du själv tycker jag borde gå ut och åka lite och se om du klarar alla trick som phil kör! Jag är 14 och du är 20? Även om jag hatade en skidåkare så skulle jag inte skriva en hate tråd om honom eftersom jag förmodligen inte skulle klara samma saker själv. VÄX UPP!
haha ser du inte att det du skriver är så jävla fel, så sjukt patetiskt...han gör sw bio 12 med japical, vilket är 100 gånger svårare än mute som alla andra gör, även truck som också är svårare än mute, du har alla emot dig.Misterister sa:Ja och jag tycker att det är ett steg i fel riktning. Vi har yttrande frihet i Sverige och jag har inteutfört ett grovt påhopp utan bara sagt vad jag tycker.
Det handlar inte bara om att ramla, det handlar om att du säger att han kör på stil. Hade han gjort det hade han kört en shysst 7a i sista hoppet. Men nej, en 12a. Anledningen till att han inte gör dubblar är för att han inte kan, han hade velat men han kan inte. Sen skyller han på att de e för att han vill åka så.
henke kan flera dubblar, och det är inte spin to win om du vet vad du gör och får det att se snyggt ut.Hasse_Lindborg sa: