ThomasE
Medlem
Phil Casabon
händerhyllengren sa:asså man trollar ju en del i forumet de gör man ju
händerhyllengren sa:asså man trollar ju en del i forumet de gör man ju
trolla är sååå 2006hyllengren sa:asså man trollar ju en del i forumet de gör man ju
Nä jag trollar inte, jag tycker han suger.Flerkz-AG sa:Ska du trolla kan du väl åtminstone göra det bra? Newfags som fortsätter att mata...
Phil = Steeze himself
August?Danniel sa:Nä jag trollar inte, jag tycker han suger.Flerkz-AG sa:Ska du trolla kan du väl åtminstone göra det bra? Newfags som fortsätter att mata...
Phil = Steeze himself
Titti270 har sagt förut att hon höll med, det var när jag undervisade barn med dyslexi och hon var i klassen. Lee sa samma sak, detta under en friends föreläsning.
Vill gärna träffas igen Felix!
My identity is revealed!LeeMyhr sa:August?Danniel sa:Nä jag trollar inte, jag tycker han suger.Flerkz-AG sa:Ska du trolla kan du väl åtminstone göra det bra? Newfags som fortsätter att mata...
Phil = Steeze himself
Titti270 har sagt förut att hon höll med, det var när jag undervisade barn med dyslexi och hon var i klassen. Lee sa samma sak, detta under en friends föreläsning.
20 år och provicera på freeride där det bara sitter ''småkids'' är inte heller så mog1 har jag hört. Skönt att din skid/kläd stil har så otrolig klass att du inte behöver känna någon dålig självkänslaNiklasSundin sa:Riktigt rolig läsning och se alla småkids som är h8rs.
Själv tycker jag att åkare som Phil Casabon borde bojkottas, att ta skidåkningen till en så löjligt töntig nivå är enbart ett bevis på dålig självkänsla och stora kläder.
PEACE
vilket pretentiöst svammel, jag åker skidor.jibbering sa:skidåkning är ett sätt att uttrycka sig själv på och alla uttrycker sig olika med sin åkning helt enkelt
Du kan ju lyssna på vad dom säger härDanniel sa:Det bevisar bara att domarna på X-games är inkompetenta, men det visste vi ju redan efter att ha sett Simon Dumont fått lägre poäng än Wallace.jeppenator sa:bara för att man väljer att köra lätta trick och fokusera på stilen så betyder det väl inte att han är dålig på att åka skidor? kreativitet är minst lika viktigt som svåra trick i denna sporten. annars skulle vi vara tillbaka på areals där folk gör kvadruppelvolter med skruv!.. Phil är asclean som kör sitt eget race och att han kom 7 i Xgames visar ju att han endå är en av världens bästa skidåkare.
Mera Phil Casabon åt folket, det är precis vad våran sport behöver!
Kreativitet och stil är ett stort plus, men jag tror du missförstått hela grejen. Kreativ kanske han är men stil har han inte. Leta reda på en film där han inte landar väldigt dåligt så tystar du mig för en stund.
Återigen, hur kan truckdrivers och köra rakt på boxen vara coolt när Phil utför dessa trick iförd fiskehatt och töntigt när 7åringar gör det i cykelhjälm.
Jag tror många håller med mig om att dubbeltolvor är nyskapande och aktuellt, i alla fall jämfört med truckdriver som Jon gjorde för 7 år sedan.
Förstår inte din text FabbeH, tror inte någon annan gör det heller. Lär dig svenska...FabbeH sa:20 år och provicera på freeride där det bara sitter ''småkids'' är inte heller så mog1 har jag hört. Skönt att din skid/kläd stil har så otrolig klass att du inte behöver känna någon dålig självkänslaNiklasSundin sa:Riktigt rolig läsning och se alla småkids som är h8rs.
Själv tycker jag att åkare som Phil Casabon borde bojkottas, att ta skidåkningen till en så löjligt töntig nivå är enbart ett bevis på dålig självkänsla och stora kläder.
PEACE
Gillar förövrigt hur du formulerar ditt inlägg. Att du nämner hur rolig läsning det är när alla h8, så gör du det själv i nästa mening. Betyder det att du hånskrattar åt dig själv?
Jag finner det underhållande att du kallar en snubbe som har varit medlem sedan 2005 för newfag. Forumer på Freeride har ju snart samma klass som /b/..Danniel sa:Nä jag trollar inte, jag tycker han suger.Flerkz-AG sa:Ska du trolla kan du väl åtminstone göra det bra? Newfags som fortsätter att mata...
Phil = Steeze himself
Dyslexi, Svårt med stavning och formulera meningar textmässigt på ett bra sätt!. Likt en influensa kan jag inte hjälpa det. Men jag tror du fattar vad jag menar. Hellre ha dyslexi än vara bitter och klaga på Freerideper-berge sa:Förstår inte din text FabbeH, tror inte någon annan gör det heller. Lär dig svenska...FabbeH sa:20 år och provicera på freeride där det bara sitter ''småkids'' är inte heller så mog1 har jag hört. Skönt att din skid/kläd stil har så otrolig klass att du inte behöver känna någon dålig självkänslaNiklasSundin sa:Riktigt rolig läsning och se alla småkids som är h8rs.
PEACE
Gillar förövrigt hur du formulerar ditt inlägg. Att du nämner hur rolig läsning det är när alla h8, så gör du det själv i nästa mening. Betyder det att du hånskrattar åt dig själv?
Finns ingenstans du kan se min skid/klädstil? Jag åker inte.FabbeH sa:20 år och provicera på freeride där det bara sitter ''småkids'' är inte heller så mog1 har jag hört. Skönt att din skid/kläd stil har så otrolig klass att du inte behöver känna någon dålig självkänslaNiklasSundin sa:Riktigt rolig läsning och se alla småkids som är h8rs.
PEACE
PURE STEEZEAFTERBANG sa:
eller för att göra det ännu tydligare!
Hm, exakt var har jag kallat TS för newfag?per-berge sa:Jag finner det underhållande att du kallar en snubbe som har varit medlem sedan 2005 för newfag. Forumer på Freeride har ju snart samma klass som /b/..Danniel sa:Nä jag trollar inte, jag tycker han suger.Flerkz-AG sa:Ska du trolla kan du väl åtminstone göra det bra? Newfags som fortsätter att mata...
Phil = Steeze himself
Hahaha tråden är dödjohanssondwp sa:phil har sån jävla steeze på sina trick! danniel seriöst...
Ahh Word!Fabianomne sa:de enda man får syrebrist av är ju ditt jävla h8ande...Danniel sa:Vill någon köpa min jacka, den är 93 lång så det är ju fett. Så lång så man behöver inga skidbyxor, ekonomiskt tänkande.J-Niemi sa:Nu hatar du ju på mig personligen! Tror dessutom inte att det går att ha likadan stil som någon annan.. Okej om jag är en "sopa" enligt dig, jag kör iallafall så bra jag kan och försöker utvecklas. Du själv tycker jag borde gå ut och åka lite och se om du klarar alla trick som phil kör! Jag är 14 och du är 20? Även om jag hatade en skidåkare så skulle jag inte skriva en hate tråd om honom eftersom jag förmodligen inte skulle klara samma saker själv. VÄX UPP!
Jappenator, jag orkade inte läsa din text efter att ha läst en mening med så dålig uppbyggnad. Fick syrebrist av att läsa den tyst för mig själv. Makes no sense heller hur du placerar ut dina skiljetecken. Kan vem som helst bli moderator eller?
Jag vet att jag har många på min sida. Kan namedroppa:
Cocktail, Felix, Bigair, Roger_wallenberg, Batman, Titti540, Sanna-L, Pizzaaugust, Hasse, Dr_snow, JWester, Mikael_Niemi, L.Ron_Hubbert, LeeMyhr, hharlaut m.fl. Jag känner dom väl och har talat med Henrik flertal gånger. Senast igår faktiskt, och han sa att han bara utnyttjar Phils hype för att få egen publicitet. Han är inte dum Henrik, han vet hur och var han ska placera sitt namn. Han har sagt att han inte har mycket för Phils bakåtsträvande stil och att han inte lämnat level1 utan bara gjorde det för att få iväg Phil från produktionsbolaget då ägarna ledsnat på Phil. Så de kommer ta tillbaka henrik men lämna Phil.
du skirver ju i den? :OG-L sa:Hahaha tråden är dödjohanssondwp sa:phil har sån jävla steeze på sina trick! danniel seriöst...