pinballas i kittelfjäll

Lu-Crabber

Medlem
pinballas i kittelfjäll
charlie larsson och jag drog upp på läger till kittelfjäll i helgen me jak freeride..
fans ett sopigt hopp och två kassa rails men det va jävligt kuwl ändå d:)

Johnny Nash - I Can See Clearly Now
The go! team - Huddle information

spana in http://www.jakfreeride.se !! representin'!

Senast ändrad:
pinballas i kittelfjäll
och ja jag vet sista låten e me i tbc det va bara det att när jag skulle välja låt så blev det sån otrolig låttorka så det fick bli den..

pinballas i kittelfjäll
the go! team med huddle information

japp det e charls det, han va där på klassresa filma lite me petternicklas produktionen..

Senast ändrad:
pinballas i kittelfjäll
riktigt skön film.. inte ofta man ser sådan åkglädje!!! det var inte bara "nöta samma trick, i samma hopp, i samma vinkel" hela tiden!! mycket kul att titta på..

pinballas i kittelfjäll
Såg ut att vara lite snö i vissa partier. Lite skillnad mot när man var där senast med 30cm kanada puder :)

pinballas i kittelfjäll
Ludde_c sa:
Emil-Rocklow sa:
Ludde_c sa:
the go! team med huddle information

japp det e charls det, han va där på klassresa filma lite me petternicklas produktionen..
Finns de länk från de eller har dom inte redigerat och lagt ut ?
vi har faktiskt fått ledigt från skolan en hel vecka bara för att redigera.. kommer att bli dope..
Släng ut den i forumet då och ifall du kommer ihåg kan du skicka en länk till mej om du vill ;)

pinballas i kittelfjäll
Emil-Rocklow sa:
Ludde_c sa:
Emil-Rocklow sa:
Finns de länk från de eller har dom inte redigerat och lagt ut ?
vi har faktiskt fått ledigt från skolan en hel vecka bara för att redigera.. kommer att bli dope..
Släng ut den i forumet då och ifall du kommer ihåg kan du skicka en länk till mej om du vill ;)
aa asså jag vet inte hur det e med pida prod men pap lär film ganska mycke mer så det kan nog dröja ett tag innan filmen blir helt klaaar!

pinballas i kittelfjäll
Vartifrån fick ni alla idéer? :D
caf831982a6a5f563711a4e83f3fdc90.jpg

pinballas i kittelfjäll

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp