S SHUVVVIII Ny medlem 2003-03-08 Pinnacle 8 #1 är det nån som har hållt på mycket med det programmet, och som kan hjälpa mejj??
Oskar_Nft Ny medlem 2003-03-08 Pinnacle 8 #2 Jag har använt version 7 litegrann. VAd är det du behöver hjälp med?
Puddertjuv Ny medlem 2003-03-12 Pinnacle 8 #4 jo jag har användt det en del .. vad behöver du hjälp med?