pjäx storlek?

Jahann

Ny medlem
pjäx storlek?
hejsan har ett litet problem skall köpa ett par salomon x-wave9 pjäxor. problemet är att min ena fot är ca 25 cm och den andra ca 25,5. När jag provar x-wave9 pjäxorna så sitter den vänstra pjäxan perfekt( den vänstra foten är mindre) och den högra känns lite väl trång. Så du undrar jag om man skall ta storlek 25,5 ändå eller kliva upp i storlek till 26. Har hört att innerskor går ut sig och så men går de ut sig tillräckligt mycket? tårna på högra foten( den större) tar precis i skon när man böjer sig fram, står jag i viloläge så är de lite böjda.

pjäx storlek?
Jag har hört att man ska känna tryck på tårna när man står vanligt och när man lutar sig framåt så kan man känna framkanten, om man vill ha perfect fitt så är det så det ska vara. Sedan en till 2 veckor senare så kommer de knappt kännas alls (när man är framåt lutad. Så jag skulle nog gå på den mindre

PS. Skyll inte på mig om jag har fel men så skulle jag ha gjort. det blir nog plågsamt i början men så är väll alla vägar till perfektion.

pjäx storlek?
Jag skulle ha köpt 25,5 inte större ialla fall för då lär ju den andra foten fara omkring som bara den sen så töjersig pjäxan en den efter bara någon veckas åkning så låt dig plågas lite i början så kommer du få ett par mycket bättre pjäxor efter ett tag!

pjäx storlek?
hel- och halvstorlekar har samma skal, skillnaden är att helstorlekar har mer stoppning i innerskon. köp 25. de ger med sig efter nån vacka eller två...

pjäx storlek?
sen formar du dom där pjäxorna efter foten så då ändras den.. pluss att du går ut den efter någon vecka.. har ett par lika och dom är riktigt grymma. sköna varma och helt underbara

Tillbaka
Topp