pjäxbeställning alpingarget

skidnarkoman

Ny medlem
mina nordica w8w har börjat bli utkänta. innerskon är lös och har börjat skava, tådelen har börjat spricka och de känns för mjuka. har börjat se mig om efter nya pjäxor. funderar på nordica beast 12 och att beställa dem från alpingaraget, men vet inte om de har den i strl 23.5. . nån som har beställt pjäxor därifrån via deras webshop, och vet hur och var man meddelar vilken strl och om man ska ha herr eller dammodell?

OBS! har breda fötter så kom inte och säg att jag ska köpa rossignol, lange eller tecnica istället!

Nej, vi säger att du borde pallra dig dit och pröva dem innan du köper.

Lycka till i pjäxdjungeln!

om du nu ska beställa så får du skynda dej. Beast 10 samt 12 är helt slut på lagret hos leverantören, samt att årets har för länge sedan slutats tillverkas.
storlek 23.5 kan dock finnas kvar hos alpingaraget men det beror på dam eller herr?

Tecnicas pjäxor är faktiskt bredare än beast 12, även i vrist höjd. både Rivalen, X7, samt RX7.
Fire och Flame har liknande bredd på skalet skilljer nån mm...

23.5 motsvarar ca strl 37. och det är dammodellen jag ska ha så det kan bli svårt. får jag inte tag i dem, och inte hittar någon annan pjäxa så får jag väl vänta till hösten.

Tillbaka
Topp