Pjäxor

mWadsten

Aktiv medlem
Pjäxor
Åker i whistler, mycket offpist (droppar en del) mindre park och lite pist. väger 70 plus och är 180 lång om det har någon betydelse. Flex hård mjuk? tips på pjäxor? vad ska jag tänka på?

Har kollat tidigare trådar, blev inte mycket klokare av det

Tacksam för svar!

Trevlig skidsäsong till alla!

Pjäxor
Kan det vara så att du inte blev klokare för att folk skrev att man skulle gå till en bootfitter istället för att fråga på ett forum när det gäller pjäxor? ;)

Pjäxor
så kan det vara :P tänkte dock kolla med någon som inte försöker sälja det dyraste för att få bättre "sale stats" kan vara lite fördel att veta vad man ska leta efter innan man går in i butiken

Pjäxor
När jag går in till en bootfitter förklarar jag alltid att jag skiter i priset om det blir riktigt bra. Då, om killen är bra såklart, så kan han fritt välja och faktiskt välja ut den pjäxa som passar foten bäst. Om du går till någon som säljer på dig dyrt skit för att få bättre säljstatistik är du ändå på fel ställe och borde gå därifrån.

Pjäxor
Black diamond factor? dyr, ja...men också bra...rent allmänt skulle jag nog säga att man borde lägga mer pengar på pjäxor än skidor.

Tillbaka
Topp