P pjersson Ny medlem 2005-11-23 Plugga i St. Anton? #1 Hallo! Är det någon av alla er där ute som vet vart man kan vända sig om man vill plugga språk i St. Anton under VT 06? Hoppas vi ses i vår! fred! / andreas
Hallo! Är det någon av alla er där ute som vet vart man kan vända sig om man vill plugga språk i St. Anton under VT 06? Hoppas vi ses i vår! fred! / andreas
Rthq Medlem 2005-11-23 Plugga i St. Anton? #2 jag ska plugga tyska med www.altitudestudies.com mellan 23 jan & 14v framåt. ses där!