ÖSTERSUND FTW!!! Vart har du fått info om detta? ill be there och fan 2H om de e åldergräns på själva visningen.. då blir de fan straffknull ala strypsexjeppenator sa:vet att 2H ska ha premier snart i göteborg och östersund om jag inte missminner mig..
i sthlm visas väl dom flesta filmerna? bara att hålla utkik
tror jeppenator mitch matchade var och varanan stavelse i ovanstående text.a_ahlnas sa:ÖSTERSUND FTW!!! Vart har du fått info om detta? ill be there och fan 2H om de e åldergräns på själva visningen.. då blir de fan straffknull ala strypsexjeppenator sa:vet att 2H ska ha premier snart i göteborg och östersund om jag inte missminner mig..
för något år sedan visades pass it on i östersund..Deespin sa:För nått år sen visades iallafall Pass it on här i luleå.
[skryt]
Förövrigt lottade dom ut ett par skidor när filmen var slut som jag vann. (völkl gotama)
[/skryt]
Har nu hört även från h2o kolsyrarna loka att en förhandsvisning med hoppborg arrangeras utanför ica supermarket i brunflo. karamell kungen bjuder på fiskedamm.marer sa:tror jeppenator mitch matchade var och varanan stavelse i ovanstående text.a_ahlnas sa:ÖSTERSUND FTW!!! Vart har du fått info om detta? ill be there och fan 2H om de e åldergräns på själva visningen.. då blir de fan straffknull ala strypsexjeppenator sa:vet att 2H ska ha premier snart i göteborg och östersund om jag inte missminner mig..
avteckningen som jag ser har läckt ut är för min snart nyinskaffade H2 hummer sport plus turbo edition maginiton.
utöver östersund och göteborg beräknas även en förevisning i krokomsporten.