Premiärvisningar på skidfilmer?

Legend168

Ny medlem
Tja,

Undrar om det är nån som har koll om nya skidfilmer brukar visas som premiärvisningar i Stockholm? Har en kanadensisk flickvän som saknar denna företeelse i hemlandet.. Tjo

vet att 2H ska ha premier snart i göteborg och östersund om jag inte missminner mig..

i sthlm visas väl dom flesta filmerna? bara att hålla utkik

förra året visades i alla fall push. sen brukar det vara rätt mkt snowboardfilmspremiärer i hufvudstaden.

jeppenator sa:
vet att 2H ska ha premier snart i göteborg och östersund om jag inte missminner mig..

ÖSTERSUND FTW!!! Vart har du fått info om detta? ill be there och fan 2H om de e åldergräns på själva visningen.. då blir de fan straffknull ala strypsex

a_ahlnas sa:
jeppenator sa:

ÖSTERSUND FTW!!! Vart har du fått info om detta? ill be there och fan 2H om de e åldergräns på själva visningen.. då blir de fan straffknull ala strypsex
tror jeppenator mitch matchade var och varanan stavelse i ovanstående text.

avteckningen som jag ser har läckt ut är för min snart nyinskaffade H2 hummer sport plus turbo edition maginiton.
utöver östersund och göteborg beräknas även en förevisning i krokomsporten.

Senast ändrad:
För nått år sen visades iallafall Pass it on här i luleå.

[skryt]
Förövrigt lottade dom ut ett par skidor när filmen var slut som jag vann. (völkl gotama)
[/skryt]

Deespin sa:
För nått år sen visades iallafall Pass it on här i luleå.

[skryt]
Förövrigt lottade dom ut ett par skidor när filmen var slut som jag vann. (völkl gotama)
[/skryt]
för något år sedan visades pass it on i östersund..
för övrigt när filme nvar slut lottade dom ut ett par skidor (völkl gotama) jag var inte ens nära att vinna.. men jag var skit nära en pass it on tshirt.

marer sa:
a_ahlnas sa:
jeppenator sa:

tror jeppenator mitch matchade var och varanan stavelse i ovanstående text.

avteckningen som jag ser har läckt ut är för min snart nyinskaffade H2 hummer sport plus turbo edition maginiton.
utöver östersund och göteborg beräknas även en förevisning i krokomsporten.
Har nu hört även från h2o kolsyrarna loka att en förhandsvisning med hoppborg arrangeras utanför ica supermarket i brunflo. karamell kungen bjuder på fiskedamm.

hallå grabbar

vart finns plåtarna till 2h:s filmvisning imorgon??

/ P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp