Priser ? ? ?

dega

Ny medlem
Priser ? ? ?
Hej

Jag undrar va man får punga ut me om man ska ha ett par Salomon X-Sream 8 pilot. Ja har titta runt lite men i och med att jag bor i södern så e utbudet pinsamt minimalt så här års.
Eller om ni kan rekomendera någon annan trevlig skida så skulle jag bli glad för det med. =)

MVH
Erik
erik@mjukis.com

Priser ? ? ?
Lite hjälp kanske!
Om du nu tycker om Salomons skidor så kan du testa Crossmax 10. I stort sett samma skida som Superaxen förra året men med helt ny grafik. Lite mer skärning och något mer lämpad för pisten än screamen. Funkar helt utmärkt även utanför pisten. Passar de flesta från medelgoda åkare till avancerade. Betydligt roligare skida än screamen. Beroende på hur mycket du åker kan du välja en lite mjukare och snällare variant 8 Crossmax 8) om du nu inte är riktigt kung på berget! Testa dem på någon anläggning (kan du ofta göra gratis) innan du köper några. Du kan köpa Åka skidor ( nr 5/01) och läsa deras skidtest också för att få lite mer idéer!
Lycka till!

Priser ? ? ?
Var faktiskt och tittade på just den skidan idag. Här i Lund kostade den 5600, utan bindning. Men det måste finnas billigare...
Hittar du den billigare så får du gärna höra av dig.
Lycka till med letandet!

Tillbaka
Topp