Priser?

Dr_Snow

Ny medlem
Priser?
Finns det någon som har koll på priser på följande skidor?
Rossingol Bandit XX, K2 Stinx och K2 Stinx Work.
Jag vill ha priser i Sverige, helst i Sthlm.

PS. Det ligger säkert hela 1 cm snö nu! Ska nog plocka fram laggen och droppa från balkongen...

Dr. Snö; Har börjat gräva i marken efter sin förtvivlade jakt på snö.

Priser?
varför inte se, känna, lukta och smaka (va?! äta skidor?!!) på dem IRL. spana in Alpingaraget på Birger Jarlsgatan 125. har de inte laggen inne, vet de säkert allafall priserna på dem.

Priser?
Jo jag förstår dig det är SÅ ansträngande att skicka ett mail till ex alpingaraget och fråga: Att det finns så aktiva människor som orkar det och dessutom nästan klara sig själv är imponerande.

Priser?
För det första: Anledningen till att jag inte åker dit och kollar är att jag är sjuk! Därför ska du ta och dämpa dig. För det andra så har jag ingen mejladress till dem. Har du någon kan du ju skriva den här...

Dr. Snö; Sjuk och irriterad.

Priser?
Vänta lite grabbar, mejl? Är ni från vettet? Telefonlurslyftet är lite för tungt för parveln. Att sedan behöva ens lyfta gula sidorna för att hitta numret är som att be Mr T att kassera sina guldkedjor. Nån måtta får det vara.

>> RR <<

Priser?
Va? Hörru Radikala tant Rosa, vad är problemet? Spelar det någon roll om man ringer eller skickar mejl? Går jag miste om någon sorts sexuell upphetsning om jag mejlar, som jag skulle få uppleva vid ett telefonsamtal (kanske äger du en kobratelefon, vad vet jag...)? Eller beror det kanske på en konservatism av sällan skådat slag?

Dr. Snö; lite bättre.

Priser?
För att besvara din fråga:

"Spelar det någon roll om man ringer eller skickar mejl?"

Nej du lilla gubben, problemet ligger väl snarare i avsaknaden av dylika aktiviteter.

(Det är inte varje dag man blir utskälld av en omyndig AIK:are från Solna som dessutom, som lök på laxen, hävdar att han är min svartpeppar i köket.)

>> RR <<

Priser?
Du bad om det. Dessutom behöver du inte förneka din ställning till svartpeppar. Vi förstår... Du är en salt kille du... =)
Har du också märkt att vi kommit från ämnet lite?

Dr. Snö; misstolkad.

Tillbaka
Topp