U
ultraboyspacedick
Guest
Problem på studsmatta!
jag har lett stort problem , jag sätter inte mitt ljushopp rakt nog. jag sätter framåtvolt i pike stilrent , men inte ljushoppet!SNÄLLA HJÄLP MIG!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
va?.. men´hur svårt är de då? det är väl bara att hoppa rakt upp å sen så landar du antagliden på samma ställe... sen om du sätter cork 1260 så måste du väl iaf ha lite kännsla på mattan..gurrra13 sa:Det är ju grunden till all hoppning ju psyco fag
klaga inte på stackaren kanske har hann fötts med nån sjukdom som t.ex nageltrång vilket kan försämra motoriken kraftfullt. P.S jag kan inte heller ljushopp.jeppenator sa:va?.. men´hur svårt är de då? det är väl bara att hoppa rakt upp å sen så landar du antagliden på samma ställe... sen om du sätter cork 1260 så måste du väl iaf ha lite kännsla på mattan..gurrra13 sa:Det är ju grunden till all hoppning ju psyco fag
stackars dej med dålig motorik å balans!
hehe;P
hahahahahyllengren sa:sätter du inte ljushopp? det ser mörkt ut du... (hahahahahhaha)
nej men seriöst, va fan är ett jävla ljushopp å vad i hela fridens namn är det bra för?
Stop the hate, spread the lovegurrra13 sa:... psyco fag
håller med jeppenator där..hehejeppenator sa:va?.. men´hur svårt är de då? det är väl bara att hoppa rakt upp å sen så landar du antagliden på samma ställe... sen om du sätter cork 1260 så måste du väl iaf ha lite kännsla på mattan..gurrra13 sa:Det är ju grunden till all hoppning ju psyco fag
stackars dej med dålig motorik å balans!
hehe;P