Problem på studsmatta!

• Trådstartare Trådstartare ultraboyspacedick
  • Start datum Start datum
U

ultraboyspacedick

Guest
Problem på studsmatta!
jag har lett stort problem , jag sätter inte mitt ljushopp rakt nog. jag sätter framåtvolt i pike stilrent , men inte ljushoppet!SNÄLLA HJÄLP MIG!

Problem på studsmatta!
sätter du inte ljushopp? det ser mörkt ut du... (hahahahahhaha)
nej men seriöst, va fan är ett jävla ljushopp å vad i hela fridens namn är det bra för?

Problem på studsmatta!
vadå? skulle det vara svårt? misstänker att det var en gnutta ironi i detta inlägg.. annars är det synd om dej!..

Problem på studsmatta!
men vadå?...hur jäkla lätt är det med ljushopp då?..ett tips från mig är att du bara tränar och tränar magen..de är därifrån du får själva ljushopp känslan

Problem på studsmatta!
Ljushopp är väl bara ett helt vanligt hopp (alltså inget trick) så han syftar väl på att han har svårt att hoppa på samma ställe på studsmattan och på så sätt svårt att utveckla trick?

ELLER?

Problem på studsmatta!
jag hAR också svårt med ljushopp därför gör jag 1250 situps varje dag (kaffe mellan var 100:de) jag har snart klarat meatball(köttbullen) till rumpa. det ni!

Problem på studsmatta!
äsch behövs inte, bygg ett garage brevid mattan, (flytta absolut inte mattan till ett befintligt garage!) sen hoppar du bara från taket, siktar på mitten och corkar ett par treor, svårare är det inte...

Problem på studsmatta!
gurrra13 sa:
Det är ju grunden till all hoppning ju psyco fag
va?.. men´hur svårt är de då? det är väl bara att hoppa rakt upp å sen så landar du antagliden på samma ställe... sen om du sätter cork 1260 så måste du väl iaf ha lite kännsla på mattan..
stackars dej med dålig motorik å balans!

hehe;P

Senast ändrad:
Problem på studsmatta!
jo.. jag förstod nog ocksså ironin i detta inlägg.. tyvär finns det på tok för många sånna här på freeride..:S

Problem på studsmatta!
jeppenator sa:
gurrra13 sa:
va?.. men´hur svårt är de då? det är väl bara att hoppa rakt upp å sen så landar du antagliden på samma ställe... sen om du sätter cork 1260 så måste du väl iaf ha lite kännsla på mattan..

hehe;P
klaga inte på stackaren kanske har hann fötts med nån sjukdom som t.ex nageltrång vilket kan försämra motoriken kraftfullt. P.S jag kan inte heller ljushopp.

Problem på studsmatta!
Gustav har vad man kallar hängtunga...när han koncentrerar sig så hänger tungan ut precis vid läppen,det kan vara därför han inte klarar ljushopp. Om man ser till hans skolgång så kan problemen ligga där också,iochmed att han har väldigt fina betyg(precis som mig)kan det vara så att han inte har velat göra ett sådant lätt hopp som ljushopp och har nu blivit för fin för att göra det(ni förstår vad jag menar,när t.e.x en rik kvinna inte vill spola bort bajset i toastolen om ho nu olykligtvis har lyckats träffa snett. Eller om man häller ner pommesfrittes(pombitch) i ett rum med en knubbis i ,samma resultat. Det kan också vara så att han blir hotade av några så kallade "desperados". Det finns många teorier att lägga tänka på men tyvvär måste jag gå nu,jag ska på ett möte i nakenpsykologi i östra fidji. Hejdå

Senast ändrad:
Problem på studsmatta!
själv tror ja problemet kan ligga i längden eller vikten.Ja menar en spinkig grapp på 13 år sätter ju ett ljushopp utan problem!Men en äldre man i 50 års åldern skulle inte alls klara det på samma sätt

Problem på studsmatta!
Menar du volt med raka fötter när du säger ljushopp?
O va har det för skillnad vad man har på när man hoppar eftersom du skrev att du har piké.Eller?

Problem på studsmatta!
jag vill ha en pike till min cykel, jag vill sätta framåtvolt i gädda på studsmatta och jag får skavsår i armhålorna när jag hoppar studsmatta med en av mina piké-tröjjor

Senast ändrad:
Problem på studsmatta!
jeppenator sa:
gurrra13 sa:

hehe;P
håller med jeppenator där..hehe

Tillbaka
Topp