Produkter vi saknar på svensk mark!

Hooter's saknas i Sverige. Bäst buffalo wings, bra burgare, öl och margarita. I regel mycket schyst(a) lök(ar) också som personalen bjuder på.

En gång i Österrike så kom jag över en enegridryck från kondommärket Billy Boy, vilket är saknat sedan dess.. Förövrigt anser jag att vi bör importera den tyska alkoholskatten

Dannepanne sa:
Förövrigt anser jag att vi bör importera den tyska alkoholskatten
ibland är det lättare att flytta till berget än att försöka flytta berget (eller hur ordspraket nu gick till).
annoying däremot att spriten är billig men sen maste man betala separat för mixdrycken och den chargar de ofta minst lika mkt för som spriten sa i slutändan har man en en billig gin med dyr tonic typ.

delta sa:
Dannepanne sa:
Förövrigt anser jag att vi bör importera den tyska alkoholskatten
ibland är det lättare att flytta till berget än att försöka flytta berget (eller hur ordspraket nu gick till).
annoying däremot att spriten är billig men sen maste man betala separat för mixdrycken och den chargar de ofta minst lika mkt för som spriten sa i slutändan har man en en billig gin med dyr tonic typ.
strunta i att blanda vettja"

Mexican bulldog!
Grym drink!

"You need a large round glass. Like a fish bowl glass.
1oz of tequila
Lime margarita mix
Mix and put in your large glass
Then take a bottle of Carona, open it and flip it upside down into the margarita mix. Let the beer bottle stay flipped upside down because when you drink the beer will slowly poor out into your Margarita not making it too runny. It's really good! Enjoy"

Aldrig har jag sett denna fantastiska vara i Sverige, men jag kan ha helt fel!

Senast ändrad:
Hasse_Lindborg sa:
I3ea sa:
Vinter-Paul sa:
Pjäxöverdrag i neopren skulle vara bra för oss karaktärsstarka som åker i 30 minus men vill behålla tårna.

http://www.dryguy.net/insulating.html
Varför ska det vara just i neopren?

Har du testat det och kollat om det gör någon skillnad på värmen inuti plastpjäxorna?
Finns redan i Sverige i neopren..
Då kan vi bocka av den typ av produkten med. Kom på att jag sett längdsskidsåkare som haft pjäxöverdrag som inte vart lika höga som damasker. Neopren verkar kunna användas till allt.

Snödjup

Tillbaka
Topp