Produkter vi saknar på svensk mark!

Ohlstrom

Ny medlem
Ja, jag tänkte att vi kunde diskutera produkter som finns i andra länder men vi saknar här i Sverige. Mycket utrustning som man skulle vilja äga går ju faktiskt inte att köpa i Europa, finns det inte att köpa i Europa blir det långa leveranser, oönskade utgifter och skimmade kort.

Så låt oss diskutera vad vi vill skall gå att köpa i vårt långa land.

Det finns en exakt sån här tråd! Kommer bara inte på rätta söktermerna :P

Flerkz-AG sa:
felix sa:
Det finns en exakt sån här tråd! Kommer bara inte på rätta söktermerna :P
Det verkar ju dock som att den här är mer inriktad på utrustning och inte snacks och godis som i den andra, haha.
Va, nej, var den? Tror den handlade om utrustning...

Den här tråden handlar ju däremot om kycklingvingar!

DanielNilssson sa:
Är Det Någon Som Vet Vart Man Köper Four-element Kläder ? :d
Japp det kan du göra t,ex göra i butiken Pricey, som ligger i Uppland. Finns även andra återförsäljare, kolla länken och klicka dig vidare.

Mountain_Man sa:
Som exempel på "Produkter vi saknar på svensk mark" känns inte det svenska märket Four Elements som ett speciellt lysande exempel ...

:rolleyes: / MM
Hehe tänkte på det med. Fakta är det att detta varumäke är inte speciellt utbrett i svenska butiker endast 14 återförsäljare med ordinarie priser samt några till butiker med rabatterade priser t,ex den som jag kände till finns. Märket kopplas inte till Sverige förrens man läser det finstilta på dess kläder.

Folk skriver KFC och har inte ens käkat kycklingen på KFC, sjukt överskattad. Mindre KFC till Sverige och mer Super Meal på donken!

Starbucks öppnar 2013

Är det någon som varit på Swensen´s, så sjukt goda glasser, marängswiss osv!

Här är ju något som borde passa ungdomarna på freeride bättre än KFC!

Smokey_coffeshop.jpg

Senast redigerad av en moderator:
magnusericsson sa:
Folk skriver KFC och har inte ens käkat kycklingen på KFC, sjukt överskattad. Mindre KFC till Sverige och mer Super Meal på donken!
kfc har jag käkat på I 3 olika länder :)
Kyklingpopcorn eller va dom heter är så jädra gooa!

Både Burger king och Max är bättre än mcD

Senast ändrad:
Starbucks finns ju ute på Arlanda, terminal 5....

Never Summer snowboards

Tror inte Prior snowboards har en svensk agent heller.

Pjäxbagar ifrån Transpack vore inte heller helt fel...

Vidare skulle jag hellre se Wendys eller Hardys burgare i Sverige istället för Donkan, vilket närmast är att betäckna som ett hån mot oss burgerfantaster..

magnusericsson sa:
EmilRosenberg sa:
magnusericsson sa:
Mc Donalds är ju vidrigt.
Som jag skrev så vill jag ha super meal till donken, yttrar inte mig om maten över lag.
Det är väl bara att köpa till extra pommes o läsk? (samma sak)

SKulle vilja ha amerikas priser på snabbmat

Kan säga att Saga kan komma ta ett tag innan det finns en svensk återförsäljare. Då Saga inte är intresserade till att skaffa en Svensk distributör då de tjänar mer pengar på exporten som de skickar hit för tillfället.

Jädrigt synd dock. :(

danielsvenne sa:
Kan säga att Saga kan komma ta ett tag innan det finns en svensk återförsäljare. Då Saga inte är intresserade till att skaffa en Svensk distributör då de tjänar mer pengar på exporten som de skickar hit för tillfället.

Jädrigt synd dock. :(
Hur vet du detta? Kænns væl som att om ett gæng butiker hade tagit in Saga så hade de antagligen sålt større kvantiteter ( till Sverige alltså) æn vad de gør i dagslæget?!

Snödjup

Tillbaka
Topp