programmet Edge

its-fun

Ny medlem
programmet Edge
Hejsan!

För ett antal år sen gick det ett program på ZTV som hette Edge, jag är ganska övertygad om att fler än jag följde det programmet troget varje vecka! Är det någon som vet om det finns ett liknande program nuförtiden? saknar det så mycket!

edit: våga inte nämna yoz på eurosport!

programmet Edge
Håller me..., saknar faktiskt Edge!
Går ett program på 4+ tisdagar, 19.25 "Adrenalin"
Kanska inte har samma softa framtoning som Edge men d snackas, bräda, wake, klättring, skidor mm... Lite allt möjligt ur godispåsen =)

programmet Edge
jag får väl ta och skaffa 4+ då... fan jag hade ju flera timmar edge inspelat, sen jag jag bort banden till reujt här på forumet! dum som jag är!! reujt!! jag vill ha mina edgeband tillbaka nu! *snyft* ,snacka om att det var bra underhållning när man låg hemma och var sjuk!

programmet Edge
Du ska skaffa Extreme Sport channel... den ær kanon! Extremsport dygnet runt.

Men saknar Edge, det var hødpunkten på veckan.. på den gamla goda tiden.

programmet Edge
men extremsport visar ju så gammla grejer för det mesta!! skate o det e ju okey men när det e skidor så visar dom ju knappt nått från samma säsong.. inga NYA reportage om typ events från samma vecka,månad el. så!! det e kasst!! peace
DET VAR BÄTTRE FÖRR!!!!!!!!

programmet Edge
Det visas för lite extremsportnyheter på alla miljontals
sportnyheter. Bara fotboll fotboll och hockey. Visst är det kul men det blir för mycket.

programmet Edge
det ær klart att man blir lite trøtt nær de visar klippet ur skimovie 1 på extremsportchannel før 998e gången.. ;) men det ær en fet kanal før det.

programmet Edge
jo erik..de va gamla tider de när vi satt hemma hos dej o såg på hemvideotävlingar and you name it. ungefär lika klassiskt som när alla i biosalonegn ställer sig upp precis när bilden blir svart. ca: ½ sekund efter filmen slutat...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp