Projekt FR-märkning av sedlar!

3500 tusen uppmärkta, titta i din lokala butik kanske du upptäcker pundarn!

NUMERA HETER DEN ÖKÄNDA ALWAYSCRASH Casanova på FR,

där med är det officiellt nödvändigt med ett sedelsignaturbyte, numera kommer sedlarna märkas med FR-Cnova

Casanova sa:
NUMERA HETER DEN ÖKÄNDA ALWAYSCRASH Casanova på FR,

där med är det officiellt nödvändigt med ett sedelsignaturbyte, numera kommer sedlarna märkas med FR-Cnova
jag har åxå tänkt att byta nick...kom på ett jävligt schysst för typ 15min sen men nu har jag glömt bort det

jag är ´med lätt. ja skriver coolsnygginggirl91. nej ja ändra mej ja skriver big titties.
nej ja ändra mej igen de blir nog bara titties. yeeahhahhhhhh fucckakkak
kom ihåg de nu!

Titties sa:
jag är ´med lätt. ja skriver coolsnygginggirl91. nej ja ändra mej ja skriver big titties.
nej ja ändra mej igen de blir nog bara titties. yeeahhahhhhhh fucckakkak
kom ihåg de nu!
Så vad ska du heta ? stora tuttar tkr jag funkar...

Kan nån smuggla in en hundring i marers hus som det står FR-D? Han sa att han skulle äta upp sina strumpor om han hittade en sån sedel

Grejen är ju att alla som är med på detta bor i så sjukt olika delar av landet, så frågan är om någon nånsin kommer få en Fr sedel? Man får ju känslan av att en sedel stannar i samma område ganska länge, eller?

Hjalle_S sa:
Grejen är ju att alla som är med på detta bor i så sjukt olika delar av landet, så frågan är om någon nånsin kommer få en Fr sedel? Man får ju känslan av att en sedel stannar i samma område ganska länge, eller?
joo...får jag någon fr sedel så kommer det va min egen

halå om ni skriver att märkta sedlar bränner dom upp i luleå då kan man ju inte göra det här om dom bränner upp det och kan man köpa grejer med märkta sedlar eller om dmo säger att man inte får betala med den för att det står nåt på den vad ska man göra då?

patriknorling sa:
halå om ni skriver att märkta sedlar bränner dom upp i luleå då kan man ju inte göra det här om dom bränner upp det och kan man köpa grejer med märkta sedlar eller om dmo säger att man inte får betala med den för att det står nåt på den vad ska man göra då?
Man får visst betala med sedlar som det är klottrat på.
förresten, vet du vart på tangentbordet man kan hitta punkt (.)?

Senast redigerad av en moderator:
Philter och Deepsin ni kanske borde växa upp innan du börjar posta på flashback....

Senast ändrad:
Casanova! ta ut 65 st 100lappar istället, sen så växlar du dom till 422 tjugolappar och så märker du alla dom!

men får man verkligen betala med märkta sedlar??
prova nog med en tjuga först o går på femhundrinngarna sen:P

FR-kemi

ehm.. om man skulle få en märkt sedel, va gör man då? märker den igen? eller så sparar man den å berättar om den i den här tråden?

Manutten sa:
ehm.. om man skulle få en märkt sedel, va gör man då? märker den igen? eller så sparar man den å berättar om den i den här tråden?
spara å berätta här.. sen om de går kan ju du "taga" den också om de får plats

nu har jag märkt EN sedel med FR - S_H (det vart dock så jävla fult :P)

så nu ska jag rama in den och sätta upp den på väggen istället för att handla med den. :D

Senast ändrad:
jag är mainstream så jag skriver;
FR - cocktail.

bara för det roligas skull liksom,

kan man inte märka mynten också? det hade varit cooolt!

Liknande trådar

Tillbaka
Topp