D
Deleted member 39569
Guest
Projekt FR-märkning av sedlar!
happ
Senast redigerad av en moderator:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag har åxå tänkt att byta nick...kom på ett jävligt schysst för typ 15min sen men nu har jag glömt bort detCasanova sa:NUMERA HETER DEN ÖKÄNDA ALWAYSCRASH Casanova på FR,
där med är det officiellt nödvändigt med ett sedelsignaturbyte, numera kommer sedlarna märkas med FR-Cnova
Så vad ska du heta ? stora tuttar tkr jag funkar...Titties sa:jag är ´med lätt. ja skriver coolsnygginggirl91. nej ja ändra mej ja skriver big titties.
nej ja ändra mej igen de blir nog bara titties. yeeahhahhhhhh fucckakkak
kom ihåg de nu!
joo...får jag någon fr sedel så kommer det va min egenHjalle_S sa:Grejen är ju att alla som är med på detta bor i så sjukt olika delar av landet, så frågan är om någon nånsin kommer få en Fr sedel? Man får ju känslan av att en sedel stannar i samma område ganska länge, eller?
Man får visst betala med sedlar som det är klottrat på.patriknorling sa:halå om ni skriver att märkta sedlar bränner dom upp i luleå då kan man ju inte göra det här om dom bränner upp det och kan man köpa grejer med märkta sedlar eller om dmo säger att man inte får betala med den för att det står nåt på den vad ska man göra då?
ta ut det i hundringar istället så blir det mer..Casanova sa:jag ska ta ut 13 st 500ingar imorn och märka :D
från ditt pant konto eller?Casanova sa:jag ska ta ut 13 st 500ingar imorn och märka :D
sen handlar du som en tok!Hjalle_S sa:Casanova! ta ut 65 st 100lappar istället, sen så växlar du dom till 422 tjugolappar och så märker du alla dom!
får inte plats i fickan :S men kan göra så me nästa månads lön, för de blir inte lika mkt då :P huhuphilter sa:sen handlar du som en tok!Hjalle_S sa:Casanova! ta ut 65 st 100lappar istället, sen så växlar du dom till 422 tjugolappar och så märker du alla dom!
ja, man får!kemi sa:men får man verkligen betala med märkta sedlar??
prova nog med en tjuga först o går på femhundrinngarna sen:P
FR-kemi
spara å berätta här.. sen om de går kan ju du "taga" den också om de får platsManutten sa:ehm.. om man skulle få en märkt sedel, va gör man då? märker den igen? eller så sparar man den å berättar om den i den här tråden?