Pryldatabasen 2010

johan

Administrator
Pryldatabasen 2010
3317.jpg

En upphottad version av vår populära skiddatabas är här och Freeride presenterar stolt Pryldatabasen 2010. Nytt för i år är att det förutom skidor även finns en guide för snowboards, hjälmar, goggels och pjäxor.

Besök Pryldatabasen 2010

Saknar du något märke? Tips och synpunkter på funktionen?

Status för saknade varumärken:
Amplid - Inget svar.
Atomic - Klart
Dps Skis - Klart
Salomon - Klart
Völkl - Klart

Pryldatabasen 2010
Bra jobbat, även om det saknas en hel del, tex Smith goggels, Smith hjälmar osv, men grymt initiativ av redaktionen!!

Pryldatabasen 2010
Hmm, fungerar inte helt optimalt att titta på i Opera.

En kategori med bindningar hade ju också vart roligt.

Pryldatabasen 2010
Tack freeride för att ni ÄNTLIGEN tar in snowboards in i databasen!
Inte så många märken dock men ni har i alla fall ansträngt er att tillfredsställa oss brädåkare, bra!

Pryldatabasen 2010
SverigeTomten sa:
Tack freeride för att ni ÄNTLIGEN tar in snowboards in i databasen!
Inte så många märken dock men ni har i alla fall ansträngt er att tillfredsställa oss brädåkare, bra!
Kul att det uppskattas med brädar i pryldatabasen! Vi har tagit kontakt med de flesta snowboardmärkena som finns representerade i Sverige. Men vi kan ha missat någon, var det något speciellt märke du tänkte på?

Pryldatabasen 2010
Joye sa:

Fungerar det bättre nu med Opera? jag har gjort lite ändringar.

Är det många som vill ha med bindningar till nästa år är det kanske något vi kan ta med.

Pryldatabasen 2010
johan sa:
Joye sa:

Fungerar det bättre nu med Opera? jag har gjort lite ändringar.

Är det många som vill ha med bindningar till nästa år är det kanske något vi kan ta med.
Ja, nu ser det bättre ut.

Bindningar, transcievers, spadar, ryggsäckar, kläder.. roligt med mycket prylar ;)

Pryldatabasen 2010
Sjuuuukt bra!

Riktigt kul med uppgraderingar såsom skidglasögon och hjälmar!
Lite mer märken skulle gärna ses men va faeen.. ;)

Spy vore kul att se tex.

Nej men bra jobb!

Pryldatabasen 2010
En databas blir ju aldrig komplett, och mycket finns med så det är rätt OK på totalen. Mycket som saknas har redan framförts.

Men jag saknar:
- Skidor: Dynafit, Skitrab, Extreme
- Bindningar: framförallt topptursbindningar
- Allt annat som har med topptursåkning att göra, för det är en riktig djungel och mycket som säljs är ren isklättringsutrustning eller tänkt för Himalaya-bruk. Felanpassat, tungt och dyrt i onödan.

Pryldatabasen 2010
bra jobbat johan! även om jag i retrospekt önskar att jag inte tittat på extrems skidor, lunchen var på väg upp ett tag. mästerligt att lyckas göra så många hiskeligt fula skidor till en och samma säsong!

Pryldatabasen 2010
Lee-nus sa:
bra jobbat johan! även om jag i retrospekt önskar att jag inte tittat på extrems skidor, lunchen var på väg upp ett tag. mästerligt att lyckas göra så många hiskeligt fula skidor till en och samma säsong!
Någon som vill söka som designer till Extrem?? Kan vara de fulaste skidorna någonsin. Och då de tillverkar Hendryx som kan ha den snyggaste design på länge så känns det som de kan fråga om de kan använda samma designer.

Eder Guru Richard

Pryldatabasen 2010
SKÄMTAR NI!!??!?!!

big pen är ju fan bland det fulaste jag sett! jag skulle hellre försöka knäcka syversens dropprekord UTAN skidor än att ha de där under fötterna!

iofs skulle jag aldrig ställa mig på dem i någon situation överhuvudtaget.

Pryldatabasen 2010
Håller med Lee-nus det är ju fan bland det fulaste skidorna som finns. Tycker dem hade varit snyggare helt vita eller någon annan färg. Pennonorna tyder bara på att dom inte kunde komma på något passande namn till en bra grafik.

Tillbaka
Topp