Puderbräda

Melvin02

Medlem
Puderbräda
någon som har bra tips på en puder bräda som klarar av tuffa landningar och även switch, lite pop och att man ändå har en go surfing känsla

Puderbräda
Allt är ju såklart relativt men capita kazu anses ju vara det du nämner. Nitro alternator likaså. Föredrar och kör väldigt direktionella brädor så de har aldrig varit på min radar egentligen. Tror nya Jones howler kan vara spännande för dig också.

Puderbräda
Har tyvärr inga tips. Men det brukar vara till hjälp att förklara vad du åkt på hittills och vad du tyckt om dessa brädor?

Puderbräda
Kan bara gå i god för korua brädorna finns lite olika shapes för vad som passar din åk stil. Har testat diverse olika shapes och kan säga att det är de bästa jag har åkt på någonsin!

Puderbräda
Stranda Descender! Personligen föredrar jag mer direktionella brädor i puder och hade valt en Stranda Treesurfer, bowlrider eller Shorty, men behöver du mer tail så kan jag absolut rekommendera Descendern.

Eller t o m en Evo:
(Jag har kanske en standard descender 161 till salu pga ovan...)

Puderbräda
Stranda Descender! Personligen föredrar jag mer direktionella brädor i puder och hade valt en Stranda Treesurfer, bowlrider eller Shorty, men behöver du mer tail så kan jag absolut rekommendera Descendern.

Eller t o m en Evo:
(Jag har kanske en standard descender 161 till salu pga ovan...)
Eller så säljer du din Shorty till mig och köper en Bowlrider 2.0 till dig själv. ;)

Puderbräda
Allt är ju såklart relativt men capita kazu anses ju vara det du nämner. Nitro alternator likaså. Föredrar och kör väldigt direktionella brädor så de har aldrig varit på min radar egentligen. Tror nya Jones howler kan vara spännande för dig också.
Tror du att nitro alternator är något för mig. För har nämligen hittat en för bra pris

Puderbräda
Jag tänker att är man medveten om att det tävlats flera år i rad på natural selection med nitro alternators så skulle jag nog säga att den passar in i önskemålen. Men surfig som en mjuk puderraket kommer den aldrig bli.

Snödjup

Tillbaka
Topp