Pyrenéerna?

joper

Ny medlem
Pyrenéerna?
Ska spendera ett halvår (fr.o.m. jan -09) en halvtimme från franska Pyrenéerna. Nån som har koll på bra åkning? Har läst en del om Barèges och La Mongie, finns det några andra bra orter? Skiter i om det finns nån park, bra offpist är viktigare!!!
 
Pyrenéerna?
Andorra är rätt ok. soligt, varmt och skönt. ganska flackt och inte sa stort men skönt ställe. de har park(er) och allt med.

kolla pa:
http://www.grandvalira.com
Soldeu som är en del av Grandvalira brukar ha en ok park. Pas de la Casa och Soldeu sitter ihop. Det är de 2 systemen som är relevant där.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp